Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mbr99
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Hoi tweakers,

Na ooit te zijn begonnen met een Palm IIIXE gevolgt door een Toshiba PDA met Pocket PC met navigatie erop, realiseer ik me, nu ik een losse navigatie heb gekocht, wat gebruik ik persoonlijk die PDA nog?? Eigenlijk alleen maar de contacten en agenda. Hij kan wat mij betreft vervangen worden.

Heeft iemand enig idee wat je daarvoor op de markt hebt? Ik zat zelf aan het volgende te denken:

- Kleur
- Agenda met sync mogelijkheid Outlook 2003
- Contacten met sync mogelijkheid Outlook 2003
- Redelijke levensduur batterij

Al het overige .... niet nodig.

Overigens zitten dit doort functies ook in mijn GSM maar zo'n klein scherm, hou ik niet van.

Marcel

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-11 15:17
Ik zou zeggen, de Palm Z22? Heb hem zelf ook en gebruik hem ook alleen voor contacts en agenda (en Sudoku :)) en daarvoor bevalt hij uitstekend. Kostte iets meer dan 100 euro toen ik hem kocht.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• mbr99
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
ziet er inderdaad lekker simpel uit.

Marcel

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:36

SeatRider

Hips don't lie

mbr99 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:59:
Heeft iemand enig idee wat je daarvoor op de markt hebt? Ik zat zelf aan het volgende te denken:
- Kleur
Overigens zitten dit doort functies ook in mijn GSM maar zo'n klein scherm, hou ik niet van.
Ja mijn eerste gedachte was toch een GSM :). De laatste Smartphones van Orange bijvoorbeeld (SPV-C550, C600) hebben best een behoorlijk scherm.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

mbr99 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:59:
Hoi tweakers,

Na ooit te zijn begonnen met een Palm IIIXE gevolgt door een Toshiba PDA met Pocket PC met navigatie erop, realiseer ik me, nu ik een losse navigatie heb gekocht, wat gebruik ik persoonlijk die PDA nog?? Eigenlijk alleen maar de contacten en agenda. Hij kan wat mij betreft vervangen worden.

- Kleur

Al het overige .... niet nodig.

Ik begrijp je vraag eigenlijk niet zo goed... wil je een andere PDA als vervanger voor je Toshiba PDA omdat je alleen de contacts en de adressen nog maar gebruikt? Of zoek je een GSM met een groot scherm met die functies? Anders zou ik gewoon die pda houden namelijk, da's wel het goedkoopst en die heeft al een groot scherm :)