Probleem honda CR80

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:29
M'n Honda cr80 heeft wat probleempjes om lekker te blijven lopen.
Als ik hem start loopt hij normaal, zodra ik een beetje ga gassen houd hij ontzettend in en slaat op een gegeven moment af, krijg hem dan ook niet meer gestart, het lijkt alsof hij verzuipt, want de bougie is ook helemaal nat.
hij heeft wel goed gelopen voorheen, maar na een paar maanden stil staan heb ik dus dit probleem.
carburateur heb ik helemaal schoongemaakt en heeft geen resultaat gehad.
nu zag ik op de carb dat er een stationair schroef zit en nog een klein schroefje eronder, weet iemand of deze voor de benzine/luchtverhouding afstelling is?.

ik wil weer lekker rondje crossen maar op deze manier lukt het niet echt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hoe zit het met je uitlaat?

Is die niet toegesmoord dat die niet genoeg flow krijgt?

[ Voor 53% gewijzigd door Chevy454 op 07-07-2006 11:41 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llouizzz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-05 09:08
Mss klinkt het een beetje raar maar je moet maar eens proberen te spelen met de choke. Als ie idd afslaat is dit omdat je choke laag staat en hij met een koude motor dan afslaat. Mijn broer heeft een XR500 en heeft dit ook als ie start met een lage choke. Daarna zet ie em hoog waardoor ie wat beter draait. Na een tijdje rijden en het motorblok warm genoeg heeft moet je hem weer eens laag zetten. Dan zou ie moeten blijven draaien.

edit:
De choke is idd voor de lucht/Benzine verhouding, bij m'n broer zit dit dicht bij de carb dacht ik. Je kan ook eens proberen van hem te starten met een hoge choke, dan zou ie ook wel lekker moeten lopen.

[ Voor 21% gewijzigd door Llouizzz op 07-07-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:56

4x2

lộn xộn quá

Bougie al een keer vervangen ?
Zo nee, dat eerst doen (nee, niet schoonmaken, vervangen), lost volgens mij in 99% vd gevallen alle problemen op.

leeg