Gezocht: Defecte Canon a75 (Of A-serie camera's?)

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoi,

gister heeft mijn vriendin mijn camera laten vallen. Hierdoor is de ontspan knop (waarop je dus drukt om de foto te maken) eraf gevallen. Dit gebeurde op het station en we hebben die knop na 45 minuten niet meer terug gevonden.

Nu heb je vrij weinig aan een camera waarmee je niet op de "Maak foto!"-knop kan drukken ;(

Ik ben dus op zoek naar iemand die een defecte/kapotte canon a75 camera heeft!

Ik weet niet zeker of de hele A-serie dezelfde knop heeft, dus misschien wil je ook reageren als je een A-serie camera hebt?

Mvg,
Maarten

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Micha is opzoek naar kapotte A60 en A70 camera's. Als ik het goed had heeft hij er iig meer als 1 liggen. Dus misschien kan hij zo'n knopje voor je missen als het past ;)

• Mir
  • Niet online
Bedankt!

Ik neem direct contact met hem op!

• clements
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:41
Ik heb ook nog een kapotte A75 liggen. heeft een tijde te lang natte voeten gehad.

• Mir
  • Niet online
alclemenso schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:40:
Ik heb ook nog een kapotte A75 liggen. heeft een tijde te lang natte voeten gehad.
Mooi!! :)

Hoe gaan we dit regelen?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

Ik hoop dat jullie e-mail adressen in de profielen hebben staan, want hoewel we elkaar hier graag helpen is dit toch nog steeds geen V&A forum. Sorry lads!

BTW: Dank voor de TR's, echt gaaf te zien dat er >10TR's waren, maar geen enkele reactie van 'dit hoort hier niet' :)

[ Voor 29% gewijzigd door Floor-is op 07-07-2006 13:16 ]

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.