[perfmon] Hoe de output te printen

Pagina: 1
Acties:

• RedCellNL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-04-2024
Hallo,

Via perfmon heb ik een mooie grafiek op mijn scherm, deze wil ik nu gaan afdrukken.
Er zit echter geen afdruk knop in perfmon. Heb m nu opgeslagen als HTML om hem vervolgens te plakken in Word, maar als ik het HTML bestand open krijg ik een leeg scherm. :(

Hoe kan ik mijn perfmon grafiek afdrukken?

Google en GOT leverde weinig zoekresultaten op.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:55

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ctrl-PrtScreen of Alt-PrtScreen met scherm met grafiek geopend en dan pasten in MSPaint of Word?

Beetje knip en plak werk en je hebt je mooie grafiek

[ Voor 13% gewijzigd door Tukk op 07-07-2006 09:18 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• RutgerDB
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-03-2021
Of gewoon permon een CSV laten creeren en de data in excel bewerken? Kan je ook meteen mooi allerlei statistische bewerkingen uitvoeren en baselines creeren als je de excel files bewaard.

Printen moet inderdaad via Screencaptures en dan in paint of ms word zetten. Heb je geen legenda e.d. en ziet er een beetje crappy uit door resizing.

Als je managementrapportages moet opleveren zou ik 'the excel way' gaan.

• RedCellNL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-04-2024
RutgerDB schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:06:
Of gewoon permon een CSV laten creeren en de data in excel bewerken? Kan je ook meteen mooi allerlei statistische bewerkingen uitvoeren en baselines creeren als je de excel files bewaard.

Printen moet inderdaad via Screencaptures en dan in paint of ms word zetten. Heb je geen legenda e.d. en ziet er een beetje crappy uit door resizing.

Als je managementrapportages moet opleveren zou ik 'the excel way' gaan.
Hier krijg ik echter geen grafiek uit. :?
Kun je me vertellen hoe je dat doet.

• RutgerDB
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-03-2021
Hoi RedCell,

Tijden van logsamples als rijen gebruiken, bijbehorende data in kolommen achter de tijd zetten.

Alle data selecteren en in excel kiezen voor Insert - Chart. Excel stelt je nu een keuze voor het type grafiek voor. Kies degene die jij wilt hebben, voeg een titel toe en benoem de X- en Y-as en klaar!