Toon posts:

kapot mobo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he misschien dat jullie me kunnen helpen want ik weet het niet meer: laatst heb ik een heel nieuw systeem besteld en in elkaar gezet:

msi k7t pro 2
duron 700
128 mb dane elec pc133 cas 2
hercules geforce mx oem

nu zette ik dat ding dus in elkaar, startte voor de eerste keer op, alles ging goed. totdat ik windows ging installeren. ik kreeg ineens een blauw errorscherm en daarna een fout bij scrijven naar station prn. ik start opnieuw op, krijg ik alleen nog maar korte piepjes achter elkaar. d-led zegt dat het geheugen niet goed is maar met nieuw geheugen doet ie hetzelfde. andere videokaart geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem. heeft iemand een idee?
frank

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee?? :(

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Geheugen in een ander slot douwen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
al geprobeerd, in alle 3 maar geen succes

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nieuw geheugen. Ik had die problemen ook maar met een ander reepje lukte het wel.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
dat zou dan al m'n derde zijn. met de eerste 2 allebij precies hetzelfde probleem maar bedankt voor de reply

Verwijderd

Heb je hem toevallig overclockt? Zo ja dan ben je waarschijnlijk iets te ver gegaan, want dat heb ik ook gehad, de oplossing is dan iets terug gaan met de snelheid(meestal multiplier).

Anders zou ik terug gaan met het mobo want dan is die waarschijnlijk f*ck*d up, net als mijn Pro2...

Verwijderd

Topicstarter
nee niet overgeclockt. het was een heel nieuw systeem dus daar wilde ik nog ff mee wachten. maar ik ga terug met dat mobo...

Verwijderd

Topicstarter
gisteravond nog ff gecheckt of ie nog meer piept. hij piept meteen na het opstarten lang, kort kort. sommige sites zeggen dat dat een video probleem betekent maar als ik de videokaart vervang voor een ouwe pci kaart krijg ik precies hetzelfde :(
Pagina: 1