Toon posts:

[2003 Exchange] Send As

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik zit met een probleem. Ik heb in exchange als primairy mail adres m.akaveli@bedrijf.nl en ik heb mak@bedrijf.nl

Nou staat m.akaveli@bedrijf.nl als primairy ingesteld. Dus als ik een mail stuur zal hij m.akaveli@bedrijf.nl meesturen als reply adres. Wat ik heel graag zou willen is dat ik ook mak@bedrijf.nl kan meesturen als reply adres.

Ik heb een aardige tijd zitten googlen maar als ik goed heb opgelet is het niet mogelijk om een secondary mail address mee sturen of weet toevallig hier iemand een oplossing voor?

• RutgerDB
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-03-2021
Binnen de SMTP RFC 822 kan maar één SMTP adres worden meegestuurd als reply adres of 'return-path'. Als jij wilt kiezen welk adres je wilt meegeven kun je het beste twee mailboxen aanmaken.

Alle mail vanuit vanuit mailbox1 stuur je door naar mailbox2, vervolgens geef je het gebruikersaccount op mailbox2 send as rechten op mailbox1. Je kunt nu in Outlook kiezen via het veld from welke account je wilt gebruiken om uit te zenden.

't is een crappy oplossing maar ik ken geen andere ...

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-02 16:10

mindcre8r

Tradepedia

RutgerDB schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:13:
Binnen de SMTP RFC 822 kan maar één SMTP adres worden meegestuurd als reply adres of 'return-path'. Als jij wilt kiezen welk adres je wilt meegeven kun je het beste twee mailboxen aanmaken.

Alle mail vanuit vanuit mailbox1 stuur je door naar mailbox2, vervolgens geef je het gebruikersaccount op mailbox2 send as rechten op mailbox1. Je kunt nu in Outlook kiezen via het veld from welke account je wilt gebruiken om uit te zenden.

't is een crappy oplossing maar ik ken geen andere ...
i'm with stupid.

Het is enkel mogelijk 1 reply to adress te gebruiken..tenzij met send permissions gewerkt wordt zoals boven beschreven.

Bears and Bulls