Toon posts:

Hoe DAA files uitpakken?*

Pagina: 1
Acties:
  • 100.442 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb 2 DAA files die ik wil uitpakken , heb dit geprobeerd met poweriso , maar krijg hier de foutmelding "e the fileformat is invalid or non supported" , het zijn echter wel degelijk daa bestanden ,probeer nu te weten te komen via file investigator wat het dan wel zijn maar krijg geen resultaat.Kan er iemand mij helpen want heb deze bestanden echt wel nodig .

thx alvast

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kan Daemontools ze niet per ongeluk lezen :?

[ Voor 11% gewijzigd door The Eagle op 06-07-2006 22:17 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
heb bijkomende gegevens nu , file investigator zegt dat het macbinary(macdata +resource fork) is , ikzelf werk met xp , is het dan toch nog mogelijk dat ik deze bestanden kan gebruiken ?

wederom thx alvast

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 22:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
nope heb het geprobeerd met daemon maar aangezien het geen iso bestanden zijn kan deze ze niet uitpakken

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Titelfix + move naar juiste subforum :)

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-07 07:59
Google vond het volgende IsoBuster :)

Net even getest, het werkt!

[ Voor 20% gewijzigd door MaNDaRK op 06-07-2006 23:32 ]

Verwijderd

Hmm, dan zijn het geen echte DAA's. Er is geen enkel ander programma die deze extensie uit kan pakken dan PowerISO (zie ook Filext.com).

Verwijderd

Hi redben MagicISO Maker kan je Daa file's uitpakken

Groetjes

Verwijderd

Sorry voor de vergissing het is toch POWERISO die de Daa file's kan Uitpakken!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dank voor het meedenken en welkom op GoT!

Toch ga ik dit topic sluiten. Het is namelijk al 14 maanden oud, de topistarter zou het ondertussen zelfs met de hand al hebben kunnen uitpakken :P Voordat dit topic dus offtopic gaat, sluit ik het maar.

Overigens, PowerISO werd in de topicstart al genoemd. Best kans dat er inderdaad ondertussen een nieuwe versie van uit is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.