Ik heb een probleem met het ontwikkelen van een site. Ik ontwikkel de website eerst lokaal en upload deze vervolgens naar de hosting. Hier ontstaat het probleem.
Lokaal werkt alles goed, alleen op de hosting krijg ik een rare fout dat een bepaalde functie niet gevonden kan worden:
De betreffende functie staat niet in index.php, maar in scripts.php die in include in index.php. Zie de volgende code:
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd, zoals de functie checkIfUserIsLoggedIn() naar index.php verplaatsen alleen 'verschuift' het probleem naar het feit dat elke functie aanroep vanuit index.php naar een functie in scripts.php weer een error veroorzaakt.
Iemand een idee wat het kan zijn?
Lokaal werkt alles goed, alleen op de hosting krijg ik een rare fout dat een bepaalde functie niet gevonden kan worden:
PHP:
1
| Fatal error: Call to undefined function: checkifuserisloggedin() in index.php on line 25 |
De betreffende functie staat niet in index.php, maar in scripts.php die in include in index.php. Zie de volgende code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| <? error_reporting(E_ALL); session_start(); header("Cache-control: private"); //IE 6 fix require( 'scripts.php' ); ?> <HTML> <HEAD> <META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=iso-8859-1"> <META NAME="description" CONTENT=""> <META NAME="keywords" CONTENT=""> <LINK HREF="css/default_style.css" REL="stylesheet" TYPE="text/css"> <TITLE>Admin</TITLE> </HEAD> <BODY> <? //determine if the user is already logged in, // if not, then show the login screen if( !checkIfUserIsLoggedIn() ) { showLogin(); } //rest van de code... |
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd, zoals de functie checkIfUserIsLoggedIn() naar index.php verplaatsen alleen 'verschuift' het probleem naar het feit dat elke functie aanroep vanuit index.php naar een functie in scripts.php weer een error veroorzaakt.
Iemand een idee wat het kan zijn?