Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb net het hele boekje CAO Uitzendkrachten op de kop gehad, maar wordt er niet duidelijker van. Als uitzendkracht zit ik nog steeds in Fase A. Hoeveel verlof-dagen/geld spaar je per maand op (bij in mijn geval een 36-urige werkweek) en krijg je dan ook uitbetaald tijdens die dag of is dat weer fase B/C?

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:39

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Bij mijn uitzendbureau (Manpower) is het 16 uur per 4 weken bij een 40 urige werkweek. Bij minder dan 40 uur wordt dat dan naar rato berekend.

Ik verwacht dat dit bij jou t zelfde is, maar zeker weet ik het niet

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-11 23:43

Ardana

Mens

Voor zover ik weet is het (wettelijk) 8% van je gewerkte uren, maar dat weet ik niet zeker. Mystikal komt uit op 10%, kan zijn dat dit een afrondingsverschil is, of dat het voor hem stiekem 16 uur per maand ipv per 4 weken is.

Vuistregel was: 1 dag per 2 weken en dat komt idd neer op 10%

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-11 17:41

Beugelfles

I love rusty spoons

Ardana schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:07:
Voor zover ik weet is het (wettelijk) 8% van je gewerkte uren, maar dat weet ik niet zeker. Mystikal komt uit op 10%, kan zijn dat dit een afrondingsverschil is, of dat het voor hem stiekem 16 uur per maand ipv per 4 weken is.

Vuistregel was: 1 dag per 2 weken en dat komt idd neer op 10%
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 10%
van gewerkte uren welteverstaan
staat als het goed is ook op je loonbrief

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...