Toon posts:

Ik zit vast in Spyro Adventure Attack of Rhynocs (GBA)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo. Ik heb een groot probleem. Ik heb een spelletje dat is best leuk vind, alleen is het een beetje een dwars spelletje. Ik heb het over Spyro Adventure (ook wel Attack of Rhynocs) voor de Gameboy Advance. Ik zit vast :?. Muurvast, weet niet wat ik moet doen. Ik heb alle kiststleutels, behalve één halve gele :X . Je kunt overal kistsleutels bij een luchtrooster krijgen, alleen weet ik NIET waar die is. Je hebt er twee. Ik heb echt heel internet al uitgekamd, maar er kwam niks uit. Dus ik zet het niet in een topic op het forum omdat ik een lui speenvarken ben. Zou degene die antwoord op mijn probleem weet ALSJEBLIEFT, ALSJEBLIEFT de oplossing willen vertellen? Je hoeft dan alleen de twee locaties van beide helfden op te geven, dan ben ik je EEUWIG dankbaar!!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Je zit in het verkeerde subforum dit is Elektronica. En met dat spelletje kan ik je niet helpen.

[ Voor 31% gewijzigd door ThinkPad op 06-07-2006 16:29 ]

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:32

The Deaken

Nexus

TR done :)

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Hoi Eva,

Dit is toch echt het verkeerde subforum, ik zal hem voor je verplaatsen naar een plek waar er meer over spelletjes gepraat kan worden...

Overigens hoef je ook niet overal je naam onder te zetten, staat wel aardig enzo maar als iedereen dat gaat doen wordt het een beetje een zooitje ;)

@ The Deaken Dat hoef je niet in het topic te melden ,zou je moeten weten!

[ Voor 13% gewijzigd door Apen-nootjes op 06-07-2006 16:31 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt _/-\o_ en sorry ik ben echt nét nieuw 8)7 . Trouwens kun je dan ook het precieze adres van de verplaatsing zeggen als dat is gebeurd??

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 16:42 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:39:
Bedankt _/-\o_ en sorry ik ben echt nét nieuw 8)7 . Trouwens kun je dan ook het precieze adres van de verplaatsing zeggen als dat is gebeurd??
Het is nu al verplaatst.. :)
Het topic staat nu in een ander subforum :)
Waar je het eerst in het electronica gedeelte hebt geplaatst staat het nu in spielerij.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Gamefaqs is uw vriend :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 06-07-2006 21:07 ]

Pagina: 1