Toon posts:

MS Fingerprint keybord en beos

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, ik kan met mijn MS fingerprint keybord in mijn Beos geen keuze maken voor een OS omdat het toetsenbord dan niet actief is....:S

Iemand die hier een oplossing voor weet? Vind het verder namelijk een prettig toetsenbord en om er nou weer extra bordjes aan te gaan hangen is ook zo overbodig en lastig...

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:56

Cyphax

Moderator LNX
Kun je 'm met een verloopstukje aan je PS/2 poort hangen?
Iets anders dat je kunt proberen is even in je BIOS kijken of er iets van legacy emulation ofzo is voor USB, wellicht dat ie het dan ook doet zonder dat de USB drivers van BeOS geladen zijn. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
verloopstukje helpt iig niet dat had ik al geprobeerd, dat andere verhaal zou ik eens moeten checken, is dat een beetje makkelijk te vinden, zal ook de site van MS nog eens nalopen. Lijkt me toch stug dat het onmogelijk is...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

BeOS is een (obscure maar leuke) OS, in BeOS zelf kun je niet een ander OS kiezen, dus bedoel je misschien de bootloader van BeOS :?

Oslik blyat! Oslik!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:04
dion_b schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 23:39:
BeOS is een (obscure maar leuke) OS, in BeOS zelf kun je niet een ander OS kiezen, dus bedoel je misschien de bootloader van BeOS :?
Waarschijnlijk heeft de topicstarter het over het BIOS ;)

Je moet even legacy USB, of USB keyboard support of iets wat daarop lijkt enablen. Dan werkt het wel.

[ Voor 15% gewijzigd door Spixo op 06-07-2006 23:41 ]

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Ik weet niet of dat keyboard van je USB is, maar dan zou je USB Legacy aan moeten zetten in je BIOS. Bij mij was dat ook de oplossing, alleen startte bij mij dan debian niet meer op door een USB-fout :?
Pagina: 1