Toon posts:

Silvercrest KH6508 USB aansluiting

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen,

ik heb een silvercrest KH 6508 en was op zoek naar wat leuke dingen voor deze dvd speler
toen kwam ik ineens op deze site terecht:
let er goed op dat deze dvd speler van dezelfe fabrikant is, maar één versie vroeger is, (KH 6507)

http://jl.web.free.fr/silvercrest/tuning_usb.htm

vertaling:
http://www.google.com/tra...air=fr%7Cen&hl=en&ie=UTF8

nu vroeg ik me af of dit op de een of andere manier ook mogelijk is voor mijn KH 6508, dit scheelt weer heel veel cd's en DVD's hehe

laat maar weten als iemand iets weet

grtz
h0t_Sh0t

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 21:06 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ja :? Als ik het zo even zie heeft ie gewoon een harddisk via een USB-aansluiting aan zijn DVD-spelert gebouwd, omdat dat ding toch al een USB aansluiting had. IS alleen maar USB1.1 zo te zien, geen 2.0. Maar wat wil je er mee bereiken dan? Echt lezen van DVD-films via USB 1.1 zal ws. te traag zijn. Een hoop MP3's gaat nog wel...maar daar heb je het ook wel mee gehad.
Maar wat voor apparaat is dit dan, en wat is er anders aan jouw eigen apparaat? Als er geen USB-aansluiting op jouw DVD-speler zit, kun je het sowieso wel schudden denk ik

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
als je goed kijkt, had hij nog geen usb aansluiting....

hij had een usb kabel aan de cardreader gemaakt, zodat de cardreader buiten werking was, maar hij wel een usb aansluiting heeft.

dat wil ik ook bereiken, en mij doel is mp3'tjes en divx movies

met een divx film op een 1gb kaartje werkt ook prima, maar met de hd eraan gaat het een stuk makkelijker

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11-2025
Tuurlijk moet dit kunnen, USB1.1 heeft toch 12Mb/s bandbreedte? Das meer dan genoeg voor een doorsnee film hoor.. Tenminste in DivX of XviD formaat dan :)

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat snap ik, maar nu is dus het punt dat ik een usb aansluiting aan mijn dvd speler wil bouwen, en ik ben benieuwd of dat net zo makkelijk gaat als bij de KH 6507...

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 16:22

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Heb je ook zo'n card reader dan zal het wel lukken. Schroef je DVD speler even open en kijk of het er een beetje het zelfde uit ziet. Ik denk niet dat wij jou hier verder nog mee kunnen helpen. Kapot maken zal wel niet zo snel dus probeer het gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
het punt is nu dat het wel zo'n mooie cardreader is, maar dat de aansluiting niet hetzelfde is... dus het zijn niet dezelfde kabels die er bij de KH6507 zitten...

ik zal nog wat research doen....
als ik erachter ben of het gaat laat ik het wel weten
Pagina: 1