Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HDD-Lampje voor Xbox gebruiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuw logo op mijn Xbox gezet omdat de andere was gebroken in een mislukte mod-poging, maar nu wil ik daar een lampje onder maken. Ik had in mijn hoofd om het HDD/aan-uit lampje van een ouwe PC van me te gebruiken, maar nu zat ik een beetje in de knoop met voltages e.d. Ik heb een splittertje waarmee je normaal een casefan aansluit, en dat kan ik in principe op de HD van de Xbox aansluiten. Alleen nou vroeg ik me af, kan ik daar gewoon dat lampje op aansluiten? Of kan ik die beter ergens anders op aansluiten? Of moet ik gewoon een ander lampje kopen?

Bvd,

Verwijderd

Topicstarter
Aan dit soort antwoorden heb ik echt een enorme hekel :P
Ik hoef alleen maar even te weten of het kan of niet, en als ik die gevonden topics doorlees zie ik nergen s een antwoord op mijn vraag staan:?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
En wij hebben zo'n enorme hekel aan vragen waarop je gemakkelijk zelf het antwoord kunt vinden :/

[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 06-07-2006 14:19 . Reden: 'enorme' erbij gezet voor het effect :-) ]

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Je antwoord: ja het kan.
heb je nu je zin?

En waarom zie je nergens antwoord op je vraag? Deze topics lijken me vrij duidelijk, het staat zelfs in de topictitel dat het kan:
Xbox Modden: Cooling en hdd led in ejectknop. + pics.
knipperleds en weerstanden

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is om de HDD led niet als HDD led te gebruiken, maar gewoon continu laten branden. En dat staat volgensmij nergens? Ik ben ook gewoon niet zo'n supertweaker, maar ben wel geïnteresseerd in electronica.

Edit: Ik heb hem er gewoon op aangesloten om te kijken wat er gebeurt, en het ringetje om de eject-knop wordt felrood en het ledje ook. Bovendien brandde ik mijn vingers bijna toen ik het ledje vastpakte, dus er is iets mis.. :Y)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 14:45 ]

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:42
Elektronica FAQ
neem eens een kijkje naar de led faq, hier zal je alle informatie vinden die je nodig hebt. :)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:29:
Mijn vraag is om de HDD led niet als HDD led te gebruiken, maar gewoon continu laten branden. En dat staat volgensmij nergens? Ik ben ook gewoon niet zo'n supertweaker, maar ben wel geïnteresseerd in electronica.

Edit: Ik heb hem er gewoon op aangesloten om te kijken wat er gebeurt, en het ringetje om de eject-knop wordt felrood en het ledje ook. Bovendien brandde ik mijn vingers bijna toen ik het ledje vastpakte, dus er is iets mis.. :Y)
weerstand is het magische woord ;)
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/atv01/weerstand.jpg

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:01
Je zou eens de link lezen hier inder waar een topic aan moet doen als die open is.

CM Policy

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:16

BHQ

Direct 12V en vaak 5V zou ik niet proberen, al zijn er wel LEDs die op 5V werkt :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Yapser schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 23:29:
Direct 12V en vaak 5V zou ik niet proberen, al zijn er wel LEDs die op 5V werkten :)
leds = meervoud
dus

werken

:+

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Mja, led faq, search, genoeg manieren om het te vinden. Dat je 'alleen even' een ja/nee-antwoord nodig hebt is niet boeiend, je kost toch een boel mensen tijd en irritatie terwijl je het met een beetje meer moeite sneller via de search / faq zou hebben.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.