Toon posts:

Bug!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vanochtend een klein streepje op mijn desktop.Ik heb een plasma scherm. Het lijk net een klein fruitvliegje. Maar ik kan het niet wegvegen (voorzichig) en als ik het pijltje erover schijf zie ik het nog. Alleen verplaatst het zeer langzaam in verschijdene richtingen. Kan het een fruitvliegje zijn of iets softwarematig??

Dank je,

Dan

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

zou goed een vliegje kunnen zijn, komt vaker voor.
zie ook Bug in TFT monitor (en in dat topic staan nog tig links).

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:47
Dit heb ik ook een keer gehad, het was een wesp die toen helemaal veschrompeld was in mijn 17" CRT.
Volgens mij stak alleen zijn kop ofzo door het glas, het was echt super klein. Beeldscherm kon ik toen wel afschrijven... :S

Mods, dit is geen gelul, ik heb mss nog PIX!!!!111oneEINS als jullie mij niet geloven

There is no replacement for displacement!

• empheron
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-07 12:29
Het zou inderdaad een vliegje o.i.d. kunnen zijn. Wij hebben op kantoor toevallig precies hetzelfde probleem met een monitor. Is een fruitvliegje tussen de reflector en het TFT panel gekropen. Heeft het overigens nog een dag of wat uitgehouden voor het beestje permanent onderdeel van de achtergrond ging uitmaken.Wij krijgen het beestje er met geen mogelijkheid meer tussen uit (tenzij je avontuurlijk genoeg bent om je monitor geheel te demonteren).

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:14
Ik geloof niet dat je een plasma op je bureau hebt staan. Zal wel een TFT scherm zijn.
Maar een vliegje is goed mogelijk.

Verwijderd

Als je lang genoeg wacht zal het vliegje toch wel moeten verteren (als het eenmaal dood is), of ben ik soms een idioot? Dan zul je er uiteindelijk niets meer van moeten zien. ^^

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 14:40 ]

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:43

MaDLiVe

.-Observer-.

Das niet waar :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Terw_Dan schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:47:
zou goed een vliegje kunnen zijn, komt vaker voor.
zie ook Bug in TFT monitor (en in dat topic staan nog tig links).
Zie daar bijvoorbeeld, er is hier al vrij veel over te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.