Toon posts:

text in flash buttons werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem. Ik wil flashbuttons maken en deze vervolgens importeren in de (flash) website. Omdat de buttons moeten veranderen als er overheen gegaan wordt maak ik van de knoppen movieclips.

Alles lijkt te werken maar zodra ik de movieclips importeer in een ander flash document zie ik de tekst op de buttons niet meer (alleen de achtergrond van de button).

Hoe kan ik dit verhelpen?

Ik heb het fla en swf bestand hier staan:

http://rapidshare.de/files/25090706/news_movie1.swf.html
http://rapidshare.de/files/25090806/news_movie1.fla.html

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

_Thanatos_

Ja, en kaal

Maak het gewoon in HTML, dat kan makkelijk. Voor een knopje met effectje heb je echt geen flash nodig, en bovendien maak je navigatie ermee onmogelijk voor bezoeker die geen flash hebben. Misschien moet je daar eerst maar over nadenken (of je dat echt wel wilt) voordat je je hoofd over dit probleem gaat breken ;)

日本!🎌

Verwijderd

Topicstarter
Een deel van de website komt sowieso in Flash. In dit gedeelte komen ook de flash buttons. Mensen zonder flash hebben nu gewoon een beetje pech :)

Ik wil gewoon weten hoe het komt dat het niet lukt.

Later maak ik misschien de website na in HTML ;)

Verwijderd

Is dit probleem nu eigenlijk al opgelost :?

Een flashbutton moet geen movieclip zijn: je dubbelklikt in Flash simpelweg op de flashbutton om
daarna de drie cellen achter de active-button te vullen (lees: kleuren te wijzigen).

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 10:50

killercow

eth0

A, beetje lomp om meteen maar een techniek als flash te pakken voor iets wat ECHT niet in flash hoeft.

B, wat ben je nou voor web-concierge, ga eens wat leren over html etc als je een website wil maken.

C, sla je fimlpje eens op als flash 7 ipv 8, dan kunnen gebruikers van oudere flash players er ook iets mee, of mogen die ook de grond in zakken?

openkat.nl al gezien?