Geen Beeld meer

Pagina: 1
Acties:

• KennyR
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-03 09:52
Hallo allemaal,

Ik had vandaag een nieuwe voeding gekocht en die erin gezet, toen starte ik mijn pc op en tot mijn verbazing kreeg ik geen beeld meer.....Verder starte alles gewoon op zoals de coolers, hdd, dvd etc..

Dus ik ben een beetje gaan zoeken wat het probleem was maar ben er niet echt uitgekomen, ik heb gekeken in eerste instantie of mijn VGA het was maar die heb ik getest in een andere pc en daar deed hij het wel, en ik heb ook nog een andere VGA in een PCI slot gedaan en ook toen kreeg ik nog geen beeld.

Toen ben ik is gaan kijken naar de CPU(Cooler) heb ik er even afgehaald maar alles zat goed ff wat nieuwe koelpasta erop, maar ik kreeg nog steeds geen beeld.

Natuurlijk heb ik de stekker in het contact gedaan van het beeldscherm en ook even getest op een andere pc maar daar deed hij het gewoon dus niks mis mee..

Mijn oude voeding was 300Watt nu heb ik er één van 400Watt
Me moederbord is: P4P800SE
Me videokaart is: GF6200TD/GE

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Kenny

[ Voor 7% gewijzigd door KennyR op 06-07-2006 13:42 ]

• Pong
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
hoeveel Watt was je oude voeding en hoeveel Watt is je nieuwe?
Merk/ model van je voeding?
Wat zijn je systemspecs?

Geen Ping, wel Pong

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat voor voeding:? Welk moederbord :? Welke videokaart :?
Blij te lezen dat je al dingen zelf hebt geprobeerd (dat wil ook nog wel eens ooit anders ;) ) maar met deze info kunnen we vrij weinig.
Zit je videokaart wel gewoon goed in het slot? En kijk even in je BIOS - mogelijk is die door het onderbreken van de stroom terug naar zijn defaults gegaan en staat er iets verkeerd :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• KennyR
The_Eagle schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:33:
Wat voor voeding:? Welk moederbord :? Welke videokaart :?
Blij te lezen dat je al dingen zelf hebt geprobeerd (dat wil ook nog wel eens ooit anders ;) ) maar met deze info kunnen we vrij weinig.
Zit je videokaart wel gewoon goed in het slot? En kijk even in je BIOS - mogelijk is die door het onderbreken van de stroom terug naar zijn defaults gegaan en staat er iets verkeerd :)
Mijn oude voeding was 300Watt nu heb ik er één van 400Watt
Me moederbord is: Asus P4P800SE
Me videokaart is: Asus GF6200TD/GE

Zoals ik al zei, ik krijg geen beeld, ik kan dus ook niet in de bios..Ik heb bios al gereset maar zonder resultaat

• Pong
Ik weet niet of je in staat bent om je oude voeding terug te prikken, want je symptomen sluiten te weinig sap niet uit. Heb je toevallig een cheapo (Sweex/Qtec) voeding gekocht?
Iig zou 400 Watt meeeeer dan voldoende moeten zijn, maar je zou moeten testen of je nieuwe voeding wel helemaal lekker is.

Geen Ping, wel Pong

• KennyR
pong schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:45:
Ik weet niet of je in staat bent om je oude voeding terug te prikken, want je symptomen sluiten te weinig sap niet uit. Heb je toevallig een cheapo (Sweex/Qtec) voeding gekocht?
Iig zou 400 Watt meeeeer dan voldoende moeten zijn, maar je zou moeten testen of je nieuwe voeding wel helemaal lekker is.
Ja klopt het is de Sweex PSU 400W DUAL FAN van Q-TEC

Ja ik heb ook al de andere oude voeding er aangehangen maar zonder resultaat, ik ga het nog eens proberen, maar heb er niet veel vertrouwen in.

Verwijderd

KennyR schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:49:
[...]

Ja klopt het is de Sweex PSU 400W DUAL FAN van Q-TEC

Ja ik heb ook al de andere oude voeding er aangehangen maar zonder resultaat, ik ga het nog eens proberen, maar heb er niet veel vertrouwen in.
Subvermogen van 400Watts. Geen werkelijke 400Watt, hoogstens 250 tot 300 Continu.

• KennyR
dat maakt niet uit de andere was te laag voor al men koelers, maar nu ik de nieuwe heb doet niks het...

Ik heb nu alleen de VGA, MOBO, CPU+Cooler, Hdd, ram en dvd aangesloten, en natuurlijk ledjes etc..

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

en toch is de sweex en rot merk :)

heb je ook de 4 polige 12v stekker aangesloten en niet alleen de 20 polige ?
anders krijgt je cpu geen stroom en zal die inderdaad niet opstarten ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• KennyR
Ook die heb ik aangesloten, ik heb ICT vooropleiding afgerond :P Dus weet wel wat dingen maar nu kom ik er gewoon niet uit da vind ik nie zo goed

• KennyR
ik denk dat ik toch maar naar de oplichters van de winkel moet.....dammit da gaat wa kosten..Die gaste vragen alleen al 20,- voor onderzoek....:P

• Pong
300W continu moet voldoende zijn. Al geprobeerd om alleen op te starten met het hoognodige (geen optical drives, ledjes (alhoewel), Alleen je master HDD, 1 of 2 fans max.)?
BTW: Sweex gewoon ruilen, ik ken verhalen van gasten die door een onstabiele voeding met de poederblusser aan de slag konden.........

[ Voor 4% gewijzigd door Pong op 06-07-2006 15:22 ]

Geen Ping, wel Pong

• KennyR
Alles is gefixed, me moederbord is down, dinsdag nieuwe, bedankt allemaal!
Pagina: 1