Toon posts:

Iemand ervaring met de HP Pavilion DV1668EA ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goeie 13"of 14" inch notebook. (ik wil zoiezo geen 15 inch meer is te lomp voor mij) De notebook moet aardig mobiel zijn maar een 12" inch is naar mijn smaak net weer wat te klein plus de eisen die ik aan de notebook stel zitten waarschijnlijk nog niet in deze notebooks.

Als eerst kwam ik de MSI S425 tegen ( http://gathering.tweakers...ges/1104782/0//msi%2C1022 ). Ik wilde deze gelijk bestellen, echter deze notebook is in mijn gewenste kleur heel moelijk te verkrijgen, dus op zoek naar een ander. Na een aantal uren zag ik de HP Pavilion DV1668EA ( http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=14644 ). Dit leek mij een goede alternatief voor de MSI S425. (toch?)
Het enigste wat ik niet echt leuk vind aan deze laptop is de grafische kaart. verder ben ik er te vreden over

Ik kan de knoop maar niet door hakken. Ik heb nog te veel vragen open staan en wil graag wat ervaringen met deze notebook. Zouden jullie me kunnen helpen om een keuze te maken ?
hier volgen enkele vragen.

Wat zijn jullie ervaringen met de HP Pavilion DV1668EA?

Hoelang draait de notebook accu?

Zijn jullie tevreden met de grafische kaart?

Is gamen een beetje mogenlijk op deze notebook? (hoeven natuurlijk geen games te zijn als Oblivion)

Moet ik toch voor de MSI S425 gaan i.p.v. de HP Pavilion DV1668EA ?

Hebben jullie nog andere alternatieven voor de HP Pavilion DV1668EA met gelijkwaardige eisen en bugget?

Alvast bedankt voor de moeite

Groeten,

OracleXtreme

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-02 19:10

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb helaas geen ervaring met de HP DV1668EA, toen ik hem bij Dixons zag vond ik het mooi ding.
De grafische kaart houdt mij tegen.

Een alternatief: Asus A8Jc-H015P – T2300
- Intel Core Duo T2 1.6Ghz
- Intel 945 chipset
- 512MB DDR2-533Mhz
- 14,1"; TFT Color Shine
- 100GB HDD
- DVD-RW
- Cardreader
- Nvidia Geforce 7300 GO 256MB
- Ingebouwde webcam 0,3 megapixel
- Draadloos netwerk adapter
- Infrarood
- 3x usb 2.0
- 1x firewire

Helaas geen BT, maar 512MB geheugen en maar een 4200rpm schijf.
Bij 4launch 1103 euri.

Verwijderd

Topicstarter
De grafische kaart hield me ook tegen om hem te kopen. Die asus ziet er goed uit. Alleen vind ik de uiterlijk ervan niet al te mooi.

Zelf heb ik de Asus W7J op het oog.
Heeeeeele nette laptop.... maar helaas is deze ontzettend duur.