XD Kaartje in 7-in-1 reader?

Pagina: 1
Acties:

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Als ik een Fujifilm FinePix S5600 koop waar XD kaartjes in gaan

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B00006DY6K.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Kunnen die dan in mijn 7-in-1 cardreader?
Hij staat er niet bij.. dit staat op mn reader:

MMC
SD
MS
MS Pro
Compactflash 1
Compactflash 2
SmartMedia

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:02
Hoe moeten wij dat weten ? Je zet er niet eens bij wát voor een card reader het is.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Nee kan niet. Er zijn naar mijn weten geen 7 in 1 kaartlezers die dat kunnen. XD begint meestal vanaf 14 in 1 kaartlezers. Komt door de licentie die erop zit van Olympus.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:52
Nee dat is niet mogelijk anders had er wel bijgestaan.
XD heeft niet het formaat van een van de andere kaarten nog de interface daarvan. Dus dat gaat niet lukken.

Ik zit met zelfde probleem. Koop een 30 in 1 reader dan ben je voorbereid voor allerlei formaten.

Klaas

Verwijderd

Ik heb een Apacer 14 in 1 cardreader. In de specs staat niet dat hij xD kan lezen, op het ding zelf ook niet, maar als je ze er op zijn kop in stopt leest hij ze wel >:)

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Oke bedankt, ik weet genoeg!
Nielson schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:21:
Hoe moeten wij dat weten ? Je zet er niet eens bij wát voor een card reader het is.
Ermm er staat bij hoeveel en welke kaarten hij kan lezen.. Aan de hand daarvan kunnen mensen echt wel zeggen of die XD kaart er wel/niet in gaat.

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:16
Ermm er staat bij hoeveel en welke kaarten hij kan lezen..
Waarom dan de vraag van de TS? ;)
Aan de hand daarvan kunnen mensen echt wel zeggen of die XD kaart er wel/niet in gaat.

Verwijderd

Ik wist het eerst ook niet, heb een Sandisk reader. Blijkt er bij de compactflash ingang, een grijs labeltje met xD te staan. Dus hij past bij mij in de compactflash ingang :)
Pagina: 1