Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een probleem. Ik heb een sd card van 1 gb die heb ik geformatteerd met een nokia 6280 die slide phone. Daarna kreeg ik de mappen niet meer in zicht nou stop ik hem in cardreaders in pda's maar hij leest hem daar ook niet meer.

Wat moet ik doen??

Ik had van iemand gehoord dat je via je pda een apart software tool moet hebben waarmee je wel kan formatteren en wel leest. Ik heb het programma Flash Format al geprobeerd maar die leest hem ook niet hebben jullie nog andere suggesties.

m.v.g

dlmc

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:34

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb een sd card van 1 gb die heb ik geformatteerd met een nokia 6280 die slide phone. Daarna kreeg ik de mappen niet meer in zicht nou stop ik hem in cardreaders in pda's maar hij leest hem daar ook niet meer.
Dat is ook logisch, want als je iets formatteerd dan verdwijnen de mappen ook ;)
En als je hem via een computer of via een andere pda probeert te formatteren? Zou dat wel werken?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Dat begrijp ik maar, hij leest de sd helemaal niet meer ik kan hem niet gebruiken.

Bij de mappen bedoel ik van afbeeldingen etc. bij nokia zelf.

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-11 18:01
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:04:
Beste tweakers,

Ik heb een probleem. Ik heb een sd card van 1 gb die heb ik geformatteerd met een nokia 6280 die slide phone. Daarna kreeg ik de mappen niet meer in zicht nou stop ik hem in cardreaders in pda's maar hij leest hem daar ook niet meer.

Wat moet ik doen??

Ik had van iemand gehoord dat je via je pda een apart software tool moet hebben waarmee je wel kan formatteren en wel leest. Ik heb het programma Flash Format al geprobeerd maar die leest hem ook niet hebben jullie nog andere suggesties.

m.v.g

dlmc
Ik heb dat probleem ook eens gehad. De kaart werkt enkel in de nokia als je ze in de nokia formateerd wordt, daarna kan je via de pc er bestanden op zetten en dan zou de nokia ze gewoon moeten lezen

Verwijderd

Mijn 1Gb kaart kapte er ook ineens mee toen ik er flink wat op had gezet...

Doesz.. Terugsturen... nieuwe regelen...

lalalalala