Hallo,
Ik heb een groot probleem, ik heb een nieuw beeldscherm gekocht (TFT 19" Hyundai)
Toen ik hem voor de eerste keer aansloot werkte hij niet en zij "Video mode not suported".
Ik heb de kabels toen rechtstreeks aangesloten op m'n pc en toen deed hij het.
Vervolgens starte ik vandaag m'n pc op en weer "Video mode not supported".
Maar nu als ik de kabel rechtstreeks op m'n pc aansluit werkt hij nog niet.
Even voor de duidelijkheid ik heb een switchbox (maakt nu volgens mij niet uit want zonder doet hij het ook niet ! )
Ik gebruik van de 2 ingangen (VGA & DVI) de VGA ingang
Wat heb ik geprobeerd
Drivers opnieuw geinstalleerd -- >> Geen enkel effect
Kabel rechtstreeks aangesloten -- >> Geen enkel effect
Nieuwe kabel gekocht -->> Geen enkel effect
Wat heb ik voor spullen
Scherm : TFT 19" Hyundai
Videokaart : Radeon 9200 SE 128MB (ATI)
Processor : Intel Pentium 4 2,4 GHZ
Geheugen : 512 DDR
Switchbox : Data transfer switch ( zwarte knop aan de voorkant om 2 computers op 1 beeldscherm aan te sluiten )
Kabels : Beeldscherm naar switchbox -->> Die erbij geleverd zat (Zwarte kabel met blauwe stekkers) (VGA)
Switchbox naar computer -->> Zelfde kabel gekocht
Wat is de huidige status van de computer
Geen beeldscherm (zwart met "Video mode not supported")
Instelling 1024 x 1280 refreshrate 60HZ
Ik kan ook de BIOS niet zien dus volgens mij ligt het dan niet aan de drivers, omdat de computer deze naar mijn mening pas gebruikt bij het inloggen in windows.
Ik kan niks doen omdat als ik de computer opstart ik geen enkel beeld te zien krijg.
Hopelijk kan iemand mij helpen ik heb net 300 euro neergeteld en hij werkt nou gewoon niet
en hier komt nog bij dat mijn boekhouding daarop staat en daar moet ik vanmiddag bij !
alvast heel erg bedankt.
Ik heb een groot probleem, ik heb een nieuw beeldscherm gekocht (TFT 19" Hyundai)
Toen ik hem voor de eerste keer aansloot werkte hij niet en zij "Video mode not suported".
Ik heb de kabels toen rechtstreeks aangesloten op m'n pc en toen deed hij het.
Vervolgens starte ik vandaag m'n pc op en weer "Video mode not supported".
Maar nu als ik de kabel rechtstreeks op m'n pc aansluit werkt hij nog niet.
Even voor de duidelijkheid ik heb een switchbox (maakt nu volgens mij niet uit want zonder doet hij het ook niet ! )
Ik gebruik van de 2 ingangen (VGA & DVI) de VGA ingang
Wat heb ik geprobeerd
Drivers opnieuw geinstalleerd -- >> Geen enkel effect
Kabel rechtstreeks aangesloten -- >> Geen enkel effect
Nieuwe kabel gekocht -->> Geen enkel effect
Wat heb ik voor spullen
Scherm : TFT 19" Hyundai
Videokaart : Radeon 9200 SE 128MB (ATI)
Processor : Intel Pentium 4 2,4 GHZ
Geheugen : 512 DDR
Switchbox : Data transfer switch ( zwarte knop aan de voorkant om 2 computers op 1 beeldscherm aan te sluiten )
Kabels : Beeldscherm naar switchbox -->> Die erbij geleverd zat (Zwarte kabel met blauwe stekkers) (VGA)
Switchbox naar computer -->> Zelfde kabel gekocht
Wat is de huidige status van de computer
Geen beeldscherm (zwart met "Video mode not supported")
Instelling 1024 x 1280 refreshrate 60HZ
Ik kan ook de BIOS niet zien dus volgens mij ligt het dan niet aan de drivers, omdat de computer deze naar mijn mening pas gebruikt bij het inloggen in windows.
Ik kan niks doen omdat als ik de computer opstart ik geen enkel beeld te zien krijg.
Hopelijk kan iemand mij helpen ik heb net 300 euro neergeteld en hij werkt nou gewoon niet
en hier komt nog bij dat mijn boekhouding daarop staat en daar moet ik vanmiddag bij !
alvast heel erg bedankt.
[ Voor 4% gewijzigd door wverbeek op 06-07-2006 11:39 ]