Toon posts:

Welke te gebruiken: P3-933 cooler of CM DP5-6h11?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik bestelde mn P3's voor mn nieuwe VP6 based systemen, en ik dacht "daar zit vast ook zo'n bout cooler bij, dus laat ik een betere erbij kopen". Niet te duur, ik ga toch niet overklokken, dus kwam ik uit op de CoolerMaster DP5-6H11. Wat schetst mijn verbazing als ik zie dat bij die p3-933's die ik had besteld wel degelijk grote coolers bij zitten, die qua grootte zelfs die CoolerMaster voorbij vliegen. Nu vraag ik mij af (voordat ik de een kies en eigenlijk de andere er op had moeten zetten, met geklungel tot gevolg): welke is nu beter? (geen verhaal over "je moet die en die cooler nemen, ik heb deze 2, het is de een of de ander ;)). Of maakt het geen ruk uit?

Verwijderd

euhhhhh probeert et es, welke geeft de laagste temps?? :P

Verwijderd

Topicstarter
hehehe ja slimpie, dan moet ik later die dingen weer gaan vervangen, daar heb ik nu juist geen zin in ;)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik meende me een test te herinneren waarin alle koeler tegen elkaar werden opgezet. Ik weet niet meer welke de winnaar was, maar de standaard Intel kwam als goede tweede uit de strijd (onverwacht).

Aannemend dat Intel geen rommel meelevert en zelf wel het beste weet hoe en wat, zou ik voor de Intel gaan. Mocht de CPU doorbranden heeft Intel ook geen poot om op te staan dat de koeler niet goed zou zijn.

Deze redenatiereeds had je ongetwijfeld zelf al een keer de revue laten passeren, maar je poste hier een vraag dus wilde je waarschijnlijk een bevestiging.

Mijn pIII-800 heeft iig veel plezier met de Intel-koeler.

Veel succes, Otis. en sterkte.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Ecteinascidin.

De intel koeler heeft ook nog een mooi hologram op de fan :) Zit ik wel met die andere coolertjes, naja, vind ik wel een bestemming voor.

jij ook sterkte en bedankt.

Verwijderd

De koelers die intel levert (bij de boxed versies) blijken goed te zijn, veel beter dan je zou verwachten, het zijn geen alpha's maar zeker beter dan de coolermasters. Jammer dat je je geld aan die coolermasters hebt uitgegeven want de intelkoelers zijn gewoon beter

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:50

ChUcKiE

Dus........

Ik heb er nog een te koop, eventueel met wat Artic Silver erop!!
Iemand?

Hij past ook op Socket A, maar bij mijn mobo vond ik persoonlijk de Coolermaster iets beter, maja...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

Op zaterdag 27 januari 2001 16:07 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik meende me een test te herinneren waarin alle koeler tegen elkaar werden opgezet. Ik weet niet meer welke de winnaar was, maar de standaard Intel kwam als goede tweede uit de strijd (onverwacht).

Aannemend dat Intel geen rommel meelevert en zelf wel het beste weet hoe en wat, zou ik voor de Intel gaan. Mocht de CPU doorbranden heeft Intel ook geen poot om op te staan dat de koeler niet goed zou zijn.

Deze redenatiereeds had je ongetwijfeld zelf al een keer de revue laten passeren, maar je poste hier een vraag dus wilde je waarschijnlijk een bevestiging.

Mijn pIII-800 heeft iig veel plezier met de Intel-koeler.

Veel succes, Otis. en sterkte.
Deze dus denk ik. http://www6.tomshardware.com/cpu/00q4/001211/cpu_cooler-01.html

Verwijderd

Op zaterdag 27 januari 2001 17:06 schreef ChUcKiE het volgende:
Ik heb er nog een te koop, eventueel met wat Artic Silver erop!!
Iemand?

Hij past ook op Socket A, maar bij mijn mobo vond ik persoonlijk de Coolermaster iets beter, maja...
wie heeft het hier over kopen? :?

heb zelf 1x PIII700E box versie.. zit ook zo'n koelertje bij dan heb ik bij de andere PIII 700E (oem) een losse koeler gekocht, een coolermaster (kan tot 1,2GHz) maakt hier geen ruk uit... nou ja.. 2 graden maar goed.. de ene keer is de coolermaster koeler de andere keer de intelkoeler... maar de intelkoeler is wel cooler! en dat intel ding erop is idd flex.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Okidoki, ik knal die intel koelers er op. Allemaal hartelijk dank voor de info! :D

en die coolermasters zijn niet weg, de fans knutsel ik wel om tot casefans, mn VP6 boards hebben tenslotte een extra fan aansluiting :)
Pagina: 1