Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[overzetten telefoondata] van Nokia 6230 en Sony P910I

Pagina: 1
Acties:

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb sinds kort nu een Orange M600 gekocht, maar ik wil mijn telefoondata graag overzetten. Ik heb al veel geprobeerd sinds vroeger om al de data uit te lezen van allebei de telefoons.

Waarbij alleen Windows 98 en het oude Nokia Suite software mij het makkelijkste kon helpen voor mijn Nokia 6230. Hiermee kon ik namelijk alle informatie in de Nokia Suite inlezen en ook weer exporteren. Aangezien de nieuwe versie voor Windows XP standaard naar Outlook exporteert en in Outlook niets van de telefoonnummer en extra informatie altijd kan terug vinden baal ik van deze oplossing. Dit is mijn eerste probleem. Mijn tweede met die Nokia 6230 dat met het terugzetten van de gegevens altijd de mist in gaat. Alle gegevens komen er dubbel in te staan. Maar het gaat om het eerste probleem.

Mijn Sony P910I daar kan ik synchoniseren totdat ik een ons weeg maar die werkt gewoon niet. Als het werkt en het komt in Outlook dan komt het zonder de extra informatie. Als terug synchoniseer dan gaat het nog fouter dan dat het was dan komen de contactpersonen er 10 keer terug in de telefoon. De agenda wordt niet in Outlook gezet dus oude afspraken kan ik niet terug lezen.

Is er een makkeljkere manier om alles eventueel zonder de computer over te zetten. Het is namelijk echt heel irritant en ik wil die telefoon gaan gebruiken. ik heb zowel met Outlook 97, 2000, XP en 2003 geprobeerd maar niets werkt. Ik heb allerlei software van Nokia en Sony geprobeerd maar het lukt gewoon niet om het naar Outlook te krijgen. Dit mag toch niet in de tijd van nu dat het zo ramp is.

De verbinding die ik heb geprobeerd zijn via Bluetooth, kabel en infrarood.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik ben nog bezig geweest met mijn oude 6230 maar ik krijg van de 200 adressen 2 binnen in Outlook 2003. Ik ben bezig geweest met de nieuwe Suite 5.8 maar de Suite 5.0 deed het echt stukken beter. Ik ben het echt zat om van die amateuristische software te gebruiken van Nokia. Het is al jaren niet goed en alleen in Windows 98 werkt de oude software goed. Ik begrijp echt niet waarom ik maar 2 adressen binnen kreeg. Door een fout in de 5.8 van Nokia Suite zit mijn hele adresboek compleet vol met lege en emailadressen. Wat moet ik daar nou aan doen? Kan iemand mij een alternatief geven om van die lege adressen af te komen. Ik heb nu die 6230 compleet vol zitten qua adresboek en er kan geen adres meer bij. Nokia wil me niet helpen omdat het toestel te oud is en geen garantie heeft. Echt een brak bedrijf. Wel software leveren maar niet ff helpen. Als iemand een alternatief weet heel graag.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!