Hi,
Ik heb de volgende actionscript code gevonden die cookies kan uitlezen en wegschrijven
Uitlezen:
Wegschrijven:
Werkt perfect in Firefox
maar niet in Internet Explorer of Netscape.... en Opera ho maar, omdat ie anders omgaat met het cookie verhaal.... ander probleem waar wel om heen te werken valt later 
Anyway.... Wat nu het probleem is is dat er vanuit IE het o zo bekende 'klik' geluidje te horen is, net alsof er op een link geklikt is... Dat gebeurt bij het aanroepen van mijn twee getURL functies.
Veel verstand van Actionscript heb ik niet, maar ik denk omdat er geen stop() action in mijn keyframe zit, blijft ie continue het klik geluid genereren....
Heeft iemand dit vaker meegemaakt en/of een mogelijke oplossing/duw in de goede richting voor mij?
Groetjes,
Statix
Ik heb de volgende actionscript code gevonden die cookies kan uitlezen en wegschrijven
Uitlezen:
code:
1
2
3
| this.onEnterFrame = function() {
getURL("javascript:document.flashPlayer.SetVariable('_root.huidige_volume',(document.cookie) ? document.cookie : '80');");
}; |
Wegschrijven:
code:
1
2
3
4
| this.onEnterFrame = function() {
if (dragging) { getURL("javascript:expiryDuration = new Date(); expiryDuration.setTime(expiryDuration.getTime() + " add 1000 * 86400 add "); document.cookie = '" add level add "; expires=' + expiryDuration.toGMTString(); void(0);");
}
}; |
Werkt perfect in Firefox
Anyway.... Wat nu het probleem is is dat er vanuit IE het o zo bekende 'klik' geluidje te horen is, net alsof er op een link geklikt is... Dat gebeurt bij het aanroepen van mijn twee getURL functies.
Veel verstand van Actionscript heb ik niet, maar ik denk omdat er geen stop() action in mijn keyframe zit, blijft ie continue het klik geluid genereren....
Heeft iemand dit vaker meegemaakt en/of een mogelijke oplossing/duw in de goede richting voor mij?
Groetjes,
Statix