Merk moederbord Qmotion PC

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-04 14:21
Een vriend van me heeft bij een T-mobile abonnement een PC 'gekregen'. het betreft een Qmotion PC met een Intel Celeron D proc. van 2,53 GHz.

De vraag is:
Weet iemand misschien welk merk moederborden Qmotion gebruikt? Hij heeft in Adia32 (geeft een overzicht van de software-/hardwarematige inhoud van het syteem) gekeken, maar deze geeft zowel bij moederbord als chipset geen informatie ("Onbekend"). Ook op qmotion.nl word ik niet veel wijzer. Googlen brengt ook geen uikomst helaas (al zou dát nog aan mij kunnen liggen hoor) :)

Hij wil het programma MBM5 (een moederbord monitoring programma) installeren en deze vraagt bij installatie om het moederbordmerk.

De informatie is vrij sumier, maar ik hoop dat iemand me verder kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Probeer het eens met Everest uit te lezen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:03
Vaak kan je het herleiden uit de bios code die onderin verschijnt bij de POST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 10:01
Heb je de kast al open geschroefd? Zo ja, wat staat er op het bord? Zo nee, misschien toch eens doen?

Wisdom has been chasing you, but you have always been faster..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-04 09:21

The CarNagE Man

SüperG33K

JAM schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:54:
Een vriend van me heeft bij een T-mobile abonnement een PC 'gekregen'. het betreft een Qmotion PC met een Intel Celeron D proc. van 2,53 GHz.

De vraag is:
Weet iemand misschien welk merk moederborden Qmotion gebruikt? Hij heeft in Adia32 (geeft een overzicht van de software-/hardwarematige inhoud van het syteem) gekeken, maar deze geeft zowel bij moederbord als chipset geen informatie ("Onbekend"). Ook op qmotion.nl word ik niet veel wijzer. Googlen brengt ook geen uikomst helaas (al zou dát nog aan mij kunnen liggen hoor) :)

Hij wil het programma MBM5 (een moederbord monitoring programma) installeren en deze vraagt bij installatie om het moederbordmerk.

De informatie is vrij sumier, maar ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
Is meestal een ASRock moederbord. De makers van de kast is een leverancier van me en de meeste die ik geleverd heb zijn ASRock moederborden.
De makkelijkste manier is ff openschroeven... dan zie je het meteen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:30

Piggen

Lekker bakkie

Zeer waarschijnlijk is het Gigabyte. Toen ik eens naar zo'n PC informeerde stond er veel van dat merk op de optielijst en Google levert ook veel bruikbaars op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Qmotion gebruik vrijwel altijd Gigabyte moederborden en dan vaak ook nog eens gewone retail moederborden, dus geen custom made borden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2024

dreeke

outdated icon

Aida32 is inmiddels wel verouderd, je kan beter Everest proberen, tegenwoordig niet meer gratis maar op www.oldversion.com staat de meest recente gratis versie nog te downloaden.

Open maken zou ik i.v.m. garantie niet doen.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
dreeke schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:05:
Aida32 is inmiddels wel verouderd, je kan beter Everest proberen, tegenwoordig niet meer gratis maar op www.oldversion.com staat de meest recente gratis versie nog te downloaden.

Open maken zou ik i.v.m. garantie niet doen.
Onzin, geen enkele fabrikant en winkel kan je garantie afnemen van de PC als er een sticker op zit, dit is wettelijk niet toegestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Je kast ff open maken en op het moederbord speuren naar een wit geprint type nr, kan ook op evt. PCI slots etc staan.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:30

Piggen

Lekker bakkie

mad-dog schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:28:
[...]

Onzin, geen enkele fabrikant en winkel kan je garantie afnemen van de PC als er een sticker op zit, dit is wettelijk niet toegestaan
Is ook zo, maar probeer ze dat maar eens wijs te maken bij problemen. Bespaar je die moeite gewoon en gebruik een tooltje. Maar 99% dat het Gigabyte is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-04 14:21
Bedankt voor de snelle reacties allemaal.

Ik ben er inmiddels uit. Everest was inderdaad de oplossing (Adia32 was gewoon verouderd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90241

JAM schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 01:08:
Bedankt voor de snelle reacties allemaal.

Ik ben er inmiddels uit. Everest was inderdaad de oplossing (Adia32 was gewoon verouderd).
En???
Pagina: 1