Toon posts:

HP Omnibook xe4500 (F4871JT)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond mensen,

Op mijn werk staat een ongebruikte laptop. Van deze laptop is geen info meer aanwezig. Er zit nu 384 MB PC-2100 geheugen in. Ik wil deze laptop eens opkrikken naar z'n maximale potentie. Tot nu toe heb ik alleen kunnen uitvinden dat er maximaal 1024 GB (2x 512MB) PC-2100 in kan. Dit is al mooi en zal er voor zorgen dat de laptop beter zal draaien. Ik heb echter wat vragen waar ik geen antwoord op kan vinden. Misschien zitten hier wat Omnibook kenners die mij kunnen helpen.

Ik zoek een nieuwe batterij voor de laptop. Maar kan niet echt iets vinden waar je deze kan kopen. Mijn tweede vraag: Wat is een AMR slot en wat kan je ermee.

Alvast vriendelijk bedankt voor alle hulp!!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:06

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

• Die zou je eventueel kunnen bestellen via Ebay of op marktplaats. Anders moet je eens contact opnemen met HP als zij eventuele resellers hebben voor jouw type laptop.
• AMR: What is AMR? - A Word Definition From the Webopedia Computer Dictionary:
Short for Audio Modem Riser, an Intel specification that defines a new architecture for the design of motherboards.

AMR lets manufacturers create motherboards without analog I/O functions. Instead, these functions are placed on a separate card--with the codec chip--which plugs in perpendicular to the motherboard so that the motherboard and "riser" card form a right angle.

Separating the analog I/O functions from the motherboard means higher audio quality and reduced production delays. Prior to the AMR specification, motherboard analog I/O functions went through a lengthy FCC and international telecom certification process.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Dus AMR is voor een audio kaart of een modem.

Ik zal eens rond snuffelen op marktplaats!!

Heeft iemand een specificatie overzicht, zodat ik kan zien wat de maximaal processor/ geheugen is?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:06

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:58:
Heeft iemand een specificatie overzicht, zodat ik kan zien wat de maximaal processor/ geheugen is?
Dat is toch makkelijk te vinden :?
http://www.ciao-shopping....P_OmniBook_Xe4500__274634
http://h20000.www2.hp.com...ual/lpi06531/lpi06531.pdf

Succes met lezen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad zeker makkelijk te vinden. Heb deze pdf zelfs al open gehad maar met dikke ogen zitten kijken. :Z

Jeetje. Bedankt van een Mister stupid. 8)7

:*)