Ik sta op het punt een high end gamesysteem aan te schaffen:
specs:
-AMD Athlon 64 X2 4200+ Dual Core 2.2 GHz, 2000 MHz, Boxed:
-Club3D VGA Radeon X1900 XT 512 MB (of iets vergelijkbaars er om heen van de zelfde snelheid)
-2GB DDR400-3200 Dual Channel 2048 MB,
Nu vroeg ik mij af (en ik kan er ook niet zo goed iets over vinden);
Als ik nu een monitor ga aanschaffen (ik zat te denken aan een Samsung SyncMaster 930BF (19", 4ms) responstijd vier milliseconden en contrastverhouding van 700:1. ) is dit dan eigenlijk wel optimaal genoeg voor mijn grafische kaart. Ik ben een beetje bang dat mijn kaart straks supergoed en duur is, maar dat mijn monitor dit voordeel weer teniet doet.
Maw: waar moet ik op letten als ik een monitor koop voor mijn videokaart (high end kaart /niet ultra high end).
Hoe maak ik optimaal gebruik van mij grafische kaart?
Vast mijn dank
ED/Witknie
specs:
-AMD Athlon 64 X2 4200+ Dual Core 2.2 GHz, 2000 MHz, Boxed:
-Club3D VGA Radeon X1900 XT 512 MB (of iets vergelijkbaars er om heen van de zelfde snelheid)
-2GB DDR400-3200 Dual Channel 2048 MB,
Nu vroeg ik mij af (en ik kan er ook niet zo goed iets over vinden);
Als ik nu een monitor ga aanschaffen (ik zat te denken aan een Samsung SyncMaster 930BF (19", 4ms) responstijd vier milliseconden en contrastverhouding van 700:1. ) is dit dan eigenlijk wel optimaal genoeg voor mijn grafische kaart. Ik ben een beetje bang dat mijn kaart straks supergoed en duur is, maar dat mijn monitor dit voordeel weer teniet doet.
Maw: waar moet ik op letten als ik een monitor koop voor mijn videokaart (high end kaart /niet ultra high end).
Hoe maak ik optimaal gebruik van mij grafische kaart?
Vast mijn dank
ED/Witknie