Ik heb net een nieuw systeem dat bijzonder snel is, maar helaas problemen geeft met Half Life 2.
De game start normaal, vervolgens druk ik op New Game en wacht het laden af. Dan net na het moment dat Half Life 2 door het beeld komt, en het filmpje met de Gman zou moeten beginnen loopt het hele systeem vast. Ik hoor nog wel de muziek loopen, soms zelfs de stem van de Gman.
Als ik echter de resolutie verlaag naar 640*480 en in een window loopt het wel door!
Maar de native resolutie van mijn tft (1280*1024) full screen zorgt ervoor dat mijn monitor uitgaat en het systeem hangt.
Dingen die ik al gedaan heb:
- forceware 91.31
- forceware 84.21
- meest recente nforce drivers installeren
- Cool 'n Quiet en Qfan aan en uitgezet
Systeeminformatie:
AMD X2 4400+
Asus A8N32-Sli Deluxe
4 x 512mb corsair
eVGA 7900 GTX
2 x Samsung 250GB sata2 (in raid0)
De temps zijn naar mijn mening normaal;
cpu : 43c
mb : 41c
Ik draai Windows XP(32bits) met Service Pack 2 en verder de laatste updates. Oh en misschien van belang, draai in raid0.
Ik heb al uren zitten surfen(met deze hitte
) op internet. Wel een hoop informatie gevonden betreffende vastlopende HL2 installaties. Maar niets dat echt bij mij in de buurt kwam. Voor de duidelijkheid, ik kom dus wel voorbij het menu. Alles gaat goed, tot het laden van het intro filmpje dus van level 1.
Ik ben echt radeloos
De game start normaal, vervolgens druk ik op New Game en wacht het laden af. Dan net na het moment dat Half Life 2 door het beeld komt, en het filmpje met de Gman zou moeten beginnen loopt het hele systeem vast. Ik hoor nog wel de muziek loopen, soms zelfs de stem van de Gman.
Als ik echter de resolutie verlaag naar 640*480 en in een window loopt het wel door!
Maar de native resolutie van mijn tft (1280*1024) full screen zorgt ervoor dat mijn monitor uitgaat en het systeem hangt.
Dingen die ik al gedaan heb:
- forceware 91.31
- forceware 84.21
- meest recente nforce drivers installeren
- Cool 'n Quiet en Qfan aan en uitgezet
Systeeminformatie:
AMD X2 4400+
Asus A8N32-Sli Deluxe
4 x 512mb corsair
eVGA 7900 GTX
2 x Samsung 250GB sata2 (in raid0)
De temps zijn naar mijn mening normaal;
cpu : 43c
mb : 41c
Ik draai Windows XP(32bits) met Service Pack 2 en verder de laatste updates. Oh en misschien van belang, draai in raid0.
Ik heb al uren zitten surfen(met deze hitte
Ik ben echt radeloos
Mike,