Hallo, ben helaas een digibeet dus vergeef mij bij voorbaat voor vreemde omschrijvingen. Ik heb een nieuwe laptop en wil bestanden van mijn oude computer, waar windows 98 op draait, overzetten. Ik heb een Sweex Memory Pen 32mb maar krijg deze met geen mogelijkheid aan de praat. Ik moet een driver installeren maar heb al gekeken bij Sweek.nl en .com maar na installatie gebeurd er niets. Bij de site Compused staat een download file maar deze werkt niet. Via Google wordt ik helaas ook niet wijzer. Er zit een installatie CD'tje bij (klein formaat) maar als ik die gebruik krijg ik de melding dat ik het volgende file moet installeren: MSSTDFMT.DLL. Als ik op de computer zoek heb ik dat file volgens mij al lang dus ik begrijp er niets van. Heb ondanks dat toch opnieuw dit file gedownload (krijg dan Winzip) maar ook dat haalt niets uit. Is er iemand die mij kan helpen? Bedankt.
Stick eens testen op andere computer(liefst met windows xp, die installeert hem dan automatisch) werkt het dan nog niet, dan zal die stick kapot wezen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof