hallo,
ik heb van Chello een nieuw modem gekregen de thomson 5100.
ik heb 2 computers 1 boven en 1 beneden. de pc die beneden staat zit het chello netwerkaartje in en dus ook het goede MAc adres. Echter als ik dit MAC adres in de router zet en het modem registreer dan werkt de pc met het chello kaartje wel, maar zodra ik de andere pc (boven)op de router aansluit dan doet de boven pc niks en de andere werkt perfect.
ik dacht toen misschien het verkeerde MAC adres erin gezet dus toen heb ik van de Boven pc het MAC adres eringezet met als resultaat dat het toen precies opgekeerd was.
info : d-link 714+ (meerdere malen gereset)
wat doe ik fout? want ik heb dus maar op 1 pc internet.
Als er vragen zijn stel ze want is een beetje een warrig verhaal!
bedankt alvast voor de moeite!
ik heb van Chello een nieuw modem gekregen de thomson 5100.
ik heb 2 computers 1 boven en 1 beneden. de pc die beneden staat zit het chello netwerkaartje in en dus ook het goede MAc adres. Echter als ik dit MAC adres in de router zet en het modem registreer dan werkt de pc met het chello kaartje wel, maar zodra ik de andere pc (boven)op de router aansluit dan doet de boven pc niks en de andere werkt perfect.
ik dacht toen misschien het verkeerde MAC adres erin gezet dus toen heb ik van de Boven pc het MAC adres eringezet met als resultaat dat het toen precies opgekeerd was.
info : d-link 714+ (meerdere malen gereset)
wat doe ik fout? want ik heb dus maar op 1 pc internet.
Als er vragen zijn stel ze want is een beetje een warrig verhaal!
bedankt alvast voor de moeite!