bewerken rmvb file

Pagina: 1
Acties:

• d-one
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-01-2024
Ik ben op zoek naar een programma om een rmvb file te knippen (mag in minuten of mb's). Mijn doel is om een rmvb file passend te maken op een cd of dvd. Veel programma's ondersteunen wel andere formaten, maar niet die van rmvb :De search van got en google leverde geen bruikbare resultaten. Google gaf wel 1 programma, maar die zit met adware of spyware. :O
Zijn er bij jullie programma's bekend die geschikt is voor het bewerken van een rmvb??

[ Voor 10% gewijzigd door d-one op 05-07-2006 19:42 ]

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-07 13:16
Even googlen geeft het volgende resultaat: :)

Klik hier

Je kunt rmvb files omzetten naar andere mediabestanden en deze zijn weer met diverse andere programma's te bewerken.

Mijn YouTube Channel

• d-one
Ik heb liever een paar mb's of minuten minder van dezelfde file

Daarnaast kost het converteren meer tijd, je hebt een snelle pc nodig voor het omzetten, en je weet niet hoeveel mb's er uiteindelijk overblijft ;)

Nog meer ideeen??

• Snowwie
Als je een kleinere bestand wil met dezelfde film kun je maar een paar dingen doen:
- re-coden
- croppen
- begin / aftiteling afsnijden

Zowel de 1e als het 2e kost tijd, het 3e kan gewoon met Virtual Dub.

Mijn YouTube Channel

• d-one
virtual dub ondersteunt het niet.

nog meer raad??

• d-one
^^

• Snowwie
Virtualdubmod

Mijn YouTube Channel

• d-one
weet iemand hoe je een rmvb kan verkleinen (bijvoorbeeld de eerste paar minuten voor een paar mb's).
Virtualdubmod ondersteunt geen rmvb. Daarnaast aftiteling of ondertiteling eruit laten is volgens mij voor dvd files geschikt.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Gebruik Super, converteer naar xvid of zo met een hoge bitrate, en converteer na bewerking in virtualdub weer terug met Super...

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Pagina: 1