Onlangs heb ik (tot mijn grote spijt) twee demo's gedownload uit de 18 Wheels of Steel serie: Pedal To The Metal en Convoy op mijn Windows XP SP2 computer. De twee bestanden zijn slechts een dikke 200 Kb groot en het waren dan ook niet echt de demo's zelf, maar van die exe files via welke de echte software wordt gedownload. De bestanden heten '18WheelsofSteelConvoy-dm.exe' en 'PedalToTheMetalSetup-dm.exe'. Ik heb de complete demo's zowat meteen weer ge-uninstalled, alleen... deze twee bestanden kan ik niet verwijderen! Ik krijg een melding dat ze in gebruik zijn...
Toenet dacht ik 'Dan maar ff in de veilige modus opstarten en verwijderen, dat werkt altijd', maar niet dus...
Nu zag ik net dat er bij de bestandsinfo staat dat de files geblokkeerd zijn omdat ze van een andere computer komen. Ik heb geklikt op 'Blokkering opheffen', maar nog steeds willen ze niet weg...
Hoe kom ik in hemelsnaam van deze bestanden af...?
Toenet dacht ik 'Dan maar ff in de veilige modus opstarten en verwijderen, dat werkt altijd', maar niet dus...
Nu zag ik net dat er bij de bestandsinfo staat dat de files geblokkeerd zijn omdat ze van een andere computer komen. Ik heb geklikt op 'Blokkering opheffen', maar nog steeds willen ze niet weg...
Hoe kom ik in hemelsnaam van deze bestanden af...?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 19:37 ]