Toon posts:

voipprobleem slimbellen

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit weekend slimbellen aangesloten en nu al tegen vreemde praktijken aangelopen. Wanneer ik met iemand bel is de lijn niet bezet (omgekeerd wel). Vanmiddag was het zelfs zo, dat een derde persoon zo ons gesprek kon volgen en meepraten. Dit is natuurlijk niet normaal!
Zijn er meer van dit soort problemen bekend?
Hoe kan ik dit oplossen?

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-03 19:52

DrumandBass

Less is more!

Wil je de volgende keer je post in het juiste topic plaatsen. Dit is voor beeldscherm en videokaart problemen, niet VOIP. :Y) ;)

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

• kalechinees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-05 10:28
weet je dat wel zeker? Wij praten hier meestal over GPU's, artifacts en framerates...
Ook nog wel wat Ati/Nvidia discussies maar das ook echt alles :)

Verwijderd

Topicstarter
hetzelfde probleem zal ook bij internetplusbellen voor kunnen komen natuurlijk.
misschien dat hier meer problemen van bekend zijn?

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Dit staat in het verkeerde subforum. Alleen vind ik je topicstart zo mager dat ik hem op slot doe ipv hem te moven. Heb je al uberhaupt zelf iets op/uitgezocht? :?
Wanneer je iets uitgebreider je verhaal kunt doen moet je eens een topic maken in het juiste subforum :)

Heren DrumandBass & kalechinees, ik mis uw TR Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif. Verder zijn jullie replies overbodige replies. De slimmerik uithangen kun je beter op andere manieren doen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Ultraman op 05-07-2006 20:01 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.