Toon posts:

DFI NFII Ultra Infinity (Socket A) slaat af na een paar sec

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal even snel mijn probleem hier vermelden.

Ik heb nog een DFI NFII Ultra Infinity (Socket A) liggen en sinds kort krijg ik hem niet meer langer aan de praat dan tot max 10 seconden. Ik heb er een Hellfire bios erin geflashed, welke versie kan ik vaak niet meer zien en weet ik niet meer. Soms kan ik net in de bios komen en dan default settings loaden en saven, maar dat mag niet baten. Ik weet niet waar het aan zou kunnen liggen. Iemand enig idee? Het lijkt net of ie automatisch de spanning kwijt raakt of dat er een CPU temp beveiliging aan staat, maar dat laatste is onwaarschijnlijk, want hij heeft altijd goed gewerkt. Dacht eerst dat het door m'n AGP kaart kwam, dus heb er ook een oude PCI kaart erin gegooit en dat mocht ook niet baten. Een andere batterij helpt ook niet.

Bedankt voor het lezen alvast.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 19:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die misschien weet waar het aan ligt? :?
CMOS clearen helpt ook niet. Het lijkt alsof het ding te warm wordt op een gegeven moment of dat er ineens een bug in de bios zit.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Voel eens aan je CPU als hij ook te warm is, zo niet dan is het waarschijnlijk ook niet BIOS gerelateerd. Het zou ook niet kunnen liggen aan je voeding?

Wauw, een sig!

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06-2025
Check even of deze bios geen "shutdown if CPU fan fail" (oid) optie heeft :)

Anders gewoon even een fan met fanheader op je CPU-fan aansluiting op je mobo prikken.

Helpt dit niet, check je voeding.