Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Beveiliging publieke computer

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus mn pc beveiligen,omdat meerdere mensen hem zouden kunnen gebruiken.
Nu heb ik al een WW in mn bios voor bij het opstarten.
Wat is nou goede en moeijk te hacken software,waarmee je niet in windows,op slot kan zetten bij wijze van.
Ik heb al zitten zoeken,maar kom steeds uit op virussofware ect....

• software
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-01 09:26
Heb je al eens gekeken naar :
Microsoft shared computer toolkit

http://www.microsoft.com/windowsxp/sharedaccess/default.mspx

Met dit programma kan je perfect alles dicht timmeren.

[ Voor 19% gewijzigd door software op 05-07-2006 18:41 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het lijkt me verstandig als je eerst even onder andere http://gathering.tweakers...&select_forum=73#hitstart doorleest. En dan hetzelfde doet met een aantal howto's, tutorials, etc. die je zult vinden die over pak-em-beet hardening, (Windows) policies, accounts, (NTFS) rechten, etc. gaan. Ook Microsoft.com staat er vol van: naast hele whitepapers en guides met het onderwerp security zie ook hierboven. De FAQ's van B&V en van Windows Clients helpen je ook al een heel eind op weg.

Als een echte openbare PC: check binnen BV en evt. WOS en CSA ook even zoektermen als kiosk en - gezien de doelgroep - school.

Stel dan even je eigen plannetje op, waar wij vervolgens graag bij meedenken. Maar het is onzinnig en zelfs gevaarlijk om enkel wat truukjes of tooltjes te krijgen: kijk zelf hoeen waarom wat werkt. Aan het handje nemen werkt niet rondom (ook) dit onderwerp :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ja en dan verwijzen naar een topic uit 2001 :D
Ik ga wel op een ander forum kijken,het enige wat ze hier kunnen is janken om faq's

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dan heb je dus mijn verhaal totaal niet begrepen maar OK dan. Kijk ajb. wel even verder dan alleen een eknele hit anders wordt het niets ;)

Succes. En nogmaals: we helpen je graag verder als je straks je situatie en configuratie beschrijft :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.