BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Verder, het blijft een Beta. Dus het gebruiken als primair besturingssysteem is nog geen goed idee imho.
er zitten geen drivers in de vista beta 2 voor de audigy (al geprobeerd), en vista zelf vraagt om te kijken op internet, maar dat krijg k ook niet werkend onder vista...Invisible_man schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:30:
Vista heeft zelf al drivers voor de Audigy, tenzij je voor de utils gaat die creative erbij levert gaat, zijn die goed genoeg (bij mij iig wel).
Verder, het blijft een Beta. Dus het gebruiken als primair besturingssysteem is nog geen goed idee imho.
ik gebruik het nu in ook niet als primair os hoor, anders kon k nu ook niet typen (gelukkig
BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
De @home installatie cd moet je nooit gebruiken..DropjesLover schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:20:
tevens krijg ik mn internet niet aan de praat, ik heb de @home software geinstalleerd, maar de verrbinding doet het gewoon niet. vista geeft aan dat het een gateway fout is. ook de testsoftware kan k niet laten lopen, omdat een onderdeel van het testprogamma niet geinstalleerd is (net zoals die andere software)
wie o wie han me helpen? want op deze manier gaat er snel een format c overheen...
Gewoon als pc naam het cc/cp/cm/co nummer invullen en gaan met de banaan.
[ Voor 3% gewijzigd door job op 05-07-2006 19:39 ]
ik zit hier in een studentenhuis achter een router, dus eigenlijk hoef k dan toch niets in te vullen? (wat bedoel je met het cc/cp/cm/co nummer trouwens)job schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:37:
[...]
De @home installatie cd moet je nooit gebruiken..
Gewoon als pc naam het cc/cp/cm/co nummer invullen en gaan met de banaan.
ik denk dat het belangrijkste is dat mn internet het doet vanuit vista, maar weet iemand hoe k dat moet instellen? ik heb alles op automatisch staan (net zoals in xp) dus k snap niet echt waar het aan ligt..
BThGvNeOA
Aah, achter een router...DropjesLover schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:49:
ik zit hier in een studentenhuis achter een router, dus eigenlijk hoef k dan toch niets in te vullen? (wat bedoel je met het cc/cp/cm/co nummer trouwens)
ik denk dat het belangrijkste is dat mn internet het doet vanuit vista, maar weet iemand hoe k dat moet instellen? ik heb alles op automatisch staan (net zoals in xp) dus k snap niet echt waar het aan ligt..
Dan zou je uberhaupt helemaal dat cc/cp nummer niet hoeven te gebruiken.
Jou vraag moet is dus, hoe krijg ik in vista internet achter een router aan de praat..
Dat is eenvoudig.. Niets in te stellen... gewoon stekker erin en gaan (netzoals windows xp, 2000, 98se 98 95 nt4.... enz..).
Lukt dat niet, dan kunnen er een aantal zaken zijn.
Je netwerkkaart is niet geinstalleerd.. (installeer deze)
Je krijgt geen ip adres (Kijk of je dhcp op de router wel aanstaat, stel anders een vast ip in.)
De @home cd heeft je internet verkracht..
[ Voor 7% gewijzigd door job op 06-07-2006 16:06 ]
Euh... Je weet niet of/wat je moet invullen voor je internet-verbinding maar gaat wel een beta-OS draaien? In ieder geval overzichtelijk; kan je niet gewoon de instellingen van je huidige netwerkkaart onder een ander OS "kopieren" en dain Vista intikken?DropjesLover schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:49:
[...]
ik zit hier in een studentenhuis achter een router, dus eigenlijk hoef k dan toch niets in te vullen? (wat bedoel je met het cc/cp/cm/co nummer trouwens)
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
mijn netwerkkaart staat wel gewoon bij geinstalleerde hardware, dus k denk niet dat dat het probleem is
BThGvNeOA
Is het een legacy-driver of is het een volledig fabrikant-ondersteunde & signed driver? Dat wil nog wel eens een enorm verschil opleveren.DropjesLover schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:11:
volgens vista zit het probleem niet zozeer bij mijzelf, maar hij zegt dat ie geen verbinding kan maken met de gateway. ff de instellingen (ip, gateway enz) uit xp in vista invullen resulteerde in een freeze, moets handmatig resetten.
mijn netwerkkaart staat wel gewoon bij geinstalleerde hardware, dus k denk niet dat dat het probleem is
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
tis de onboard netwerkkaart van nforce 4 chipsetje, de driver is die van vista zelf en alles wordt goed herkend. het pingen van overige huisgenoten lukt.MAX3400 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:09:
[...]
Is het een legacy-driver of is het een volledig fabrikant-ondersteunde & signed driver? Dat wil nog wel eens een enorm verschil opleveren.
wel even terug naar mn hoofdvraag, weet iemand waarom dat er een hoop dingen niet willen installeren en dat bestanden niet worden gekopieerd? wel moet ik zeggen dat de partitie waar vista op staat eigenlijk een logische partitie is, maar hij geeft geen problemen met opstarten of het selecteren van het OS en dergelijke
BThGvNeOA
weet echt niemand iets? zou een complete herinstallatie helpen?
BThGvNeOA