Toon posts:

[2003] Nforce3 ethernet driver ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Windows server 2003 lijkt niet al te best met mijn onboard ethernet overweg te kunnen, oftewel hij pakt hem totaal niet. :/
Ik heb gezocht op google en op GoT naar een oplossing maar heb nog niets gevonden, het meeste dat ik vond waren 64-bit drivers en daar heb ik weinig aan lijkt me.. Ik meende op guru3d een geschikte driver gedownload te hebben maar deze werkte ook niet, daarom wil ik vragen of iemand hier er een oplossing voor heeft.

Het moederbord dat ik heb is een MSI k8n Neo Platinum, met een Nforce3 chipset. Hierbij moet ik dus een driver hebben voor de onboard ethernet :)

alvast bedankt!

Verwijderd

www.msi.com? sorry hoor, maar je kan net zo goed zoeken als wij dat kunnen...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je wellicht de XP of 2000 drivers al eens geprobeerd? Vaak werken die wel op 2003 :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 17:15:
www.msi.com? sorry hoor, maar je kan net zo goed zoeken als wij dat kunnen...
ja vertel jij mij waar drivers voor windows2003 op die site staan? ten tweede is die site gwoon hartstikke naar de tering, niet bereikbaar.. En ik had daar al eerder gezocht niet gevonden, in de startpost staat ook dat ik egt wel gezocht heb.. Anders open ik ook niet zo een topic ;)
sanfranjake schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 17:31:
Heb je wellicht de XP of 2000 drivers al eens geprobeerd? Vaak werken die wel op 2003 :P
Ik heb het geprobeerd met de drivercd die ik bij het moederbord zat, XP drivers dus, maar deze werden niet herkend als de juiste driver. Of zou ik gewoon de hele nforce3 drivers moeten installeren?