[word2003] Hoe TOC opmaak sjabloon backuppen?

Pagina: 1
Acties:

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoi,

Ik heb op mijn stage een document in word2003 gemaakt. Daarin heb ik de TOC opgemaakt welke wordt opgeslagen in een sjabloon (zo heet dat, er staat ook nog bijv. bij 'klassiek', 'elegant', ...). Als ik nu thuis mijn TOC update gebruikt hij de verkeerde opmaak.

Ik heb normal.dot al gekopieerd en op mijn eigen PC geplaatst, dit helpt niet.

Hoe kan ik er voor zorgen dat hij de goeie opmaak gebruikt? (Waar is dit überhaupt opgeslagen?)

tnx!

• Mir
  • Niet online
Niemand? :)

Verwijderd

de opmaakprofielen die deel uitmaken van de TOC moeten opgeslagen worden in het sjabloon. dit kan je instellen in het venster voor het aanpassen van een opmaakprofiel. opmaak->stijlen & opmaak->stijl wijzigen->toevoegen aan sjabloon.

• Mir
  • Niet online
wow dank!! :)

ga ik gelijk dinsdag even uitproberen (zit dan pas weer op AMC)

tnx!

• Mir
  • Niet online
Het werkt niet :(

als ik ook naar mijn normal.dot kijk zie ik ook niet dat die vandaag is geupdate. Waar wordt dat sjabloon opgeslagen dan?

op deze PC staat oop een engelse versie en thuis de nederlandse. Hier gebruikt word "TOC1, TOC2, .." voor de TOC layout. thuis probeerd 'ie de "inho1, inho2" te gebruiken. Maar die TOC1, TOC2,.. zijn ook niet beschikbaar in de layout list :( Ook niet nadat ik "add to template" heb gekozen).

please help! :)

[ Voor 53% gewijzigd door Mir op 14-07-2006 14:39 ]

Verwijderd

de ingebouwde inhoudsstijlen zijn niet uitwisselbaar tussen anderstalige wordversies. het antwoord zit echt wel in m'n eerste post, maar vereist wel wat onderliggende kennis van word. ik heb momenteel geen tijd om uitgebreid te antwoorden, maar je moet dus eigen stijlen maken en deze in een apart sjabloon (niet normal.dot) stoppen zodat je ze wel kan uitwisselen. daarbij moet je uiteraard ervoor zorgen dat de inhoudsopgave van deze zelfgedefinieerde stijlen gebruik maakt. als je er hier nog niet mee uitgeraakt, zal ik proberen wat later een uitgebreider stappenplan te posten.
Pagina: 1