Hier is iemand heel snel geweest
. De omringende advertenties bestaan wel dus het lijkt erop alsof hij al weggehaald is
.
[ Voor 56% gewijzigd door Jaap-Jan op 05-07-2006 13:49 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Trashed 
Advertentie geplaatst om 13:35 en om 13:46 verwijderd.
Advertentie geplaatst om 13:35 en om 13:46 verwijderd.
Om 13:46 zag ik deze post, om 13:47 zag ik dat die spam al weg was.. en om 14:48 stond mijn bericht er
Is het geen idee om te eisen van mensen die een V&A ad willen zetten dat ze minstens X weken member zijn en/of een X aantal berichten gepost hebben?
Ik zie steets meer mensen die alleen voor V&A een account aanmaken, en daarme het veilige
gevoel van van een "Tweaker" kopen omzeep helpen.
Natuurlijk zijn er de user ratings die je aan elkaar kan geven maar dat gebeurd gewoon te weinig (helaas).
In mijn ogen is T.net geen marktplaats maar een plek voor mensen met intresse in alles wat met computers temaken heeft, de V&A is een leuke en zeker waardevolle toevoeging maar zal geen reden moeten zijn om een account aan te maken.
Ik zie steets meer mensen die alleen voor V&A een account aanmaken, en daarme het veilige
Natuurlijk zijn er de user ratings die je aan elkaar kan geven maar dat gebeurd gewoon te weinig (helaas).
In mijn ogen is T.net geen marktplaats maar een plek voor mensen met intresse in alles wat met computers temaken heeft, de V&A is een leuke en zeker waardevolle toevoeging maar zal geen reden moeten zijn om een account aan te maken.
[ Voor 4% gewijzigd door cold op 08-07-2006 00:24 ]
Helemaal met je eens cold. Ik geef dan ook áltijd feedback (één keer iets verkocht
), en vraag diegene ook gewoon om mij een eerlijke feedback te geven. Ik ben het er inderdaad mee eens dat mensen pas V&A'en mogen na een aantal uren actief te zijn geweest + een aantal dagen geregged te zijn oid. Alleen 50 dagen geregistreerd is natuurlijk niet genoeg, want dan worden er nu 10 accounts gemaakt en er over 50 dagen 10 spamberichten geplaatst

Dat klopt maar geeft wel een extra drempel net zoals dat bij de shopservey al het geval is.TheZeroorez schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:03:
Helemaal met je eens cold. Ik geef dan ook áltijd feedback (één keer iets verkocht), en vraag diegene ook gewoon om mij een eerlijke feedback te geven. Ik ben het er inderdaad mee eens dat mensen pas V&A'en mogen na een aantal uren actief te zijn geweest + een aantal dagen geregged te zijn oid. Alleen 50 dagen geregistreerd is natuurlijk niet genoeg, want dan worden er nu 10 accounts gemaakt en er over 50 dagen 10 spamberichten geplaatst
verder lijkt me 50 dagen een beetje veel ik zat eerder in de richting van 2 weken te denken.
Wat betreft veel accounts aanmaken en dan 2 weken later gaan spammen tja je kunt nu eenmaal nooit alles tegen houden maar het valt natuurlijk wel op in de logs.
50 dagen was ook gewoon een voorbeeld. Maar ja, het zal in ieder geval al wel wát tegenhouden ja.. gewoon 2 weken geregistreerd zijn.. (En misschien een minimum aantal hits gemaakt hebben? Of een minimum aantal minuten on-line geweest te zijn op T.net?)
Ik zie geen reden om een beginnende tweaker, die zijn systeem of onderdelen daarvan, via Vraag en Aanbod wil verkopen, hieraan te hinderen met het twee weken geregistreerd staan. Ten eerste verhinder je daardoor dat er interessante aanbiedingen in Vraag en Aanbod komen te staan, aanbiedingen waarvan de "oudere" tweaker ook iets aan kan hebben. Ten tweede, wat ik belangrijker vind, is dat je zo beginnende goedwillende tweakers geen kans geeft om deel te nemen aan de tweakers community.
Natuurlijk duiken er hier en daar commercieele aanbieders op. Die kun je via het V&A meldpunt aan de Frontpage Admins melden, zodat wij, wanneer dit noodzakelijk mocht zijn, maatregelen kunnen treffen.
Ik zie het nadeel van een enkele commercieele aanbieder, die wij in het bovenstaande geval binnen een kwartier aanspreken, niet opwegen tegen de blokkade die je onbedoeld, via een registratie periode, opwerpt tegen de beginnende tweaker, die deel uit wil gaan maken van de community.
Natuurlijk duiken er hier en daar commercieele aanbieders op. Die kun je via het V&A meldpunt aan de Frontpage Admins melden, zodat wij, wanneer dit noodzakelijk mocht zijn, maatregelen kunnen treffen.
Ik zie het nadeel van een enkele commercieele aanbieder, die wij in het bovenstaande geval binnen een kwartier aanspreken, niet opwegen tegen de blokkade die je onbedoeld, via een registratie periode, opwerpt tegen de beginnende tweaker, die deel uit wil gaan maken van de community.
Dan lijden weer de 'goeie' onder de slechte.TheZeroorez schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:03:
Helemaal met je eens cold. Ik geef dan ook áltijd feedback (één keer iets verkocht), en vraag diegene ook gewoon om mij een eerlijke feedback te geven. Ik ben het er inderdaad mee eens dat mensen pas V&A'en mogen na een aantal uren actief te zijn geweest + een aantal dagen geregged te zijn oid. Alleen 50 dagen geregistreerd is natuurlijk niet genoeg, want dan worden er nu 10 accounts gemaakt en er over 50 dagen 10 spamberichten geplaatst
Meestal is het niet nodig en kan je 'foute' advertenties wel spotten
Pagina: 1