Toon posts:

Verschil tussen deze twee laptop grafische kaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik vroeg me af wat het verschil in prestatie was tussen:

128MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1300 graphics card, PCI-Express x16
256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16

Kan je hier eignelijk nog met gamen?

Is het de moeite om ipv een integrated kaart deze te pakken?

Verwijderd

heb je al gegoogled? vast wel reviews te vinden

ik weet niet precies hoe ze presteren, maar x1300= net als zijn desktop broer, echt budget en bedoeld voor nix meer dan office

de x1400 presteerd d8 ik gelijk aan de geforce 6600(niet GT) dus dat is ook vrij brak

nee valt dus niet op te gamen, minimum voor gamen is x700(liever x1600 eigenlijk want x700 is oud) of geforce 7600go

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Er zal echt wel op te gamen zijn, i.i.g. beter dan met onboard graphics, maar verwacht er geen prestaties ala 600GT of krachtiger van.
De kaarten die Twixxie noemt zijn inderdaad wel interessanter qua prestaties, maar de laptops waar die kaarten in zitten zijn over het algemeen ook een stukje duurder.

Misschien is het voor de TS handig om even aan te geven wat het budget is voor de laptop, en welke modellen hij op het oog heeft.
Aan de hand daarvan kunnen we ongetwijfeld een beter advies geven.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:27

Thandor

SilverStreak

Ik krijg niet echt het idee dat je überhaupt de moeite hebt genomen om benchmarks te zoeken.
Deze gaat dus op slot wegens gebrek aan inzet.

Zie Registratievoorwaarden en faq waarin 'Forumgedrag / Huisregels' vermeldt staan. bij die laatstgenoemde behoort ook:
Probeer het eerst zelf op te lossen. (Google, manuals en gezond verstand zijn goeie hulpmiddelen).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.