Eigenlijk niet veel meer aan toe te voegen aan de topictitel:
Voor de geintresseerden:
Ik zou graag willen zien of ze dat ook hebben ingesteld.. ik zou een 2e login nodig hebben immers om het te kunnen controleren. Netstat gebruik ik nu, maar dan zie je alleen of iemand actueel geen gebruik maakt van zo'n IP. Weet iemand of ik de regels kan listen of het op een andere manier kan controleren?
edit:
Oooh nee! Ik ben een tijdje niet hier geweest, maar staan er nou al google ads onder het topic? nog even en het is net zo erg als experts-exchange ofzo
Ik zou ze graag willen inzien, omdat op een shellhosting account van mij op een IP adres wat ik daarop heb, als het goed is alleen ik toegang heb dmv van een regel die ik heb gegeven.pierre@pierre-srv:~$ /sbin/iptables --list
iptables v1.3.3: can't initialize iptables table `filter': Permission denied (you must be root)
Perhaps iptables or your kernel needs to be upgraded.
pierre@pierre-srv:~$
Voor de geintresseerden:
code:
1
| iptables -I OUTPUT -m owner ! --uid-owner 1031 -s x.x.x.x -p tcp -j DROP |
Ik zou graag willen zien of ze dat ook hebben ingesteld.. ik zou een 2e login nodig hebben immers om het te kunnen controleren. Netstat gebruik ik nu, maar dan zie je alleen of iemand actueel geen gebruik maakt van zo'n IP. Weet iemand of ik de regels kan listen of het op een andere manier kan controleren?
edit:
Oooh nee! Ik ben een tijdje niet hier geweest, maar staan er nou al google ads onder het topic? nog even en het is net zo erg als experts-exchange ofzo
[ Voor 10% gewijzigd door pierre-oord op 05-07-2006 13:02 ]
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)