Hallo Allemaal,
Ik ben al enige tijd in het bezit van een Asus P4V800-X moederbord welke het altijd goed deed.
Echter vorige week ofzo bij de verhuizing van mijn systeem brak er iets af van mijn videokaart. (een condensator)
Nu helaas blijkt mijn AGP8 poort niet meer te functioneren.
Ik heb allereerst een ATI Radeon 8500LE kaart erin getest, geen beeld, alleen check cable.
Een nieuwe XFX 5600Ultra gepakt, zelfde verhaal.
De bios van dit moederbord geeft wel AGP aan, echter windows etc zien de kaarten niet.
Ik heb de PC werkend gekregen met een geleende PCI kaart, tja je begrijpt al dat dat niets is, ik kan gelukkig wel weer bij mijn software, maar fijn is het niet.
Is het mogelijk dat de AGP bus hierdoor permanent beschadigd is ?
Enige oplossing is echt een nieuw moederbord ?
Zo ja, dan moet ik dit maar an het einde van de maand inplannen
Ik ben al enige tijd in het bezit van een Asus P4V800-X moederbord welke het altijd goed deed.
Echter vorige week ofzo bij de verhuizing van mijn systeem brak er iets af van mijn videokaart. (een condensator)
Nu helaas blijkt mijn AGP8 poort niet meer te functioneren.
Ik heb allereerst een ATI Radeon 8500LE kaart erin getest, geen beeld, alleen check cable.
Een nieuwe XFX 5600Ultra gepakt, zelfde verhaal.
De bios van dit moederbord geeft wel AGP aan, echter windows etc zien de kaarten niet.
Ik heb de PC werkend gekregen met een geleende PCI kaart, tja je begrijpt al dat dat niets is, ik kan gelukkig wel weer bij mijn software, maar fijn is het niet.
Is het mogelijk dat de AGP bus hierdoor permanent beschadigd is ?
Enige oplossing is echt een nieuw moederbord ?
Zo ja, dan moet ik dit maar an het einde van de maand inplannen
Life sux, but having root passwords helps.