AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
KOOP NOOIT BIJ DES:(!!!! dat bedrijf wordt gerund door 5 t*rk*n en garantie dat ze hebben.....helemaal NIET GEWOON!!.........als je echt wilt huilen koop je bij DES:(. Mail die gasten van www.eynstein.nl
of www.multipc.nl
die zoeken een Cco Stepping CPU voor je uit en sturen hem op of je haalt hem bij multipc zelf op!
ECHT geloof me DES = Eurosupplies = WEANS(die laatste is berucht!) Weans had een belastingsfraude van meer dan 500.000 nee dat is echt zuivere koek!
NIET DOEN!!!!!!!!
ECHT geloof me DES = Eurosupplies = WEANS(die laatste is berucht!) Weans had een belastingsfraude van meer dan 500.000 nee dat is echt zuivere koek!
NIET DOEN!!!!!!!!
ok, ik check Eynstein wel ff (daar koop ik overigens al langer
)
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
DES ???????
Ow als je het aan je hart wil krijgen moet je bij hun kopen. Echt allemaal troep !!!!
** KOOP ER NIET **
Ow als je het aan je hart wil krijgen moet je bij hun kopen. Echt allemaal troep !!!!
** KOOP ER NIET **
Met DES heb ik geen ervaring maar ik ben wel eens bij WEANS geweest. Leuke cheapo stuff (wel een paar jaar terug) maar toen we tot aanschaf over wilden gaan werd het gehele winkelpersoneel opgepakt en afgevoerd door de politie! Daarna heb ik ze nooit meer gezien. Wel een gave actie
Pagina: 1