Gister zijn er een aantal essentiele en beveiligings Update op onze SUS server geaccepteerd en vervolgens zijn deze geinstalleerd op de cliënts. Echter komen we er nu achter dat 1 van deze updates problemen veroorzaakt met helpfiles (KB896358).
Is er nu een mogelijkheid dat ik ervoor kan zorgen dat deze update weer van alle pc's gedeinstalleerd wordt? Ik kan de update voor verdere verspreiding wel weigeren natuurlij, maar ik wil dat deze update van alle pc's afgehaald wordt.
Iemand enig idee?
Edit:
Nou we hebben nu een oplossing voor ons probleem gevonden. De update kunnen we laten staan echter moet er via een reg bestand een registeraanpassing gedaan worden, namelijk:
Is er nu een mogelijkheid dat ik ervoor kan zorgen dat deze update weer van alle pc's gedeinstalleerd wordt? Ik kan de update voor verdere verspreiding wel weigeren natuurlij, maar ik wil dat deze update van alle pc's afgehaald wordt.
Iemand enig idee?
Edit:
Nou we hebben nu een oplossing voor ons probleem gevonden. De update kunnen we laten staan echter moet er via een reg bestand een registeraanpassing gedaan worden, namelijk:
code:
1
2
3
4
| REGEDIT4 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\HTMLHelp] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\HTMLHelp\1.x\ItssRestrictions] "MaxAllowedZone"=dword:00000001 |
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 12:19 ]