Toon posts:

[WSUS] Geaccepteerde Update zorgt voor problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister zijn er een aantal essentiele en beveiligings Update op onze SUS server geaccepteerd en vervolgens zijn deze geinstalleerd op de cliënts. Echter komen we er nu achter dat 1 van deze updates problemen veroorzaakt met helpfiles (KB896358).

Is er nu een mogelijkheid dat ik ervoor kan zorgen dat deze update weer van alle pc's gedeinstalleerd wordt? Ik kan de update voor verdere verspreiding wel weigeren natuurlij, maar ik wil dat deze update van alle pc's afgehaald wordt.

Iemand enig idee?

Edit:

Nou we hebben nu een oplossing voor ons probleem gevonden. De update kunnen we laten staan echter moet er via een reg bestand een registeraanpassing gedaan worden, namelijk:

code:
1
2
3
4
REGEDIT4
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\HTMLHelp]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\HTMLHelp\1.x\ItssRestrictions]
"MaxAllowedZone"=dword:00000001

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 12:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb mn eerste post ge-edit ipv een nieuwe post gemaakt. Dezer mag verwijderd worden :)

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 12:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
bah, ik heb toch nog problemen met deze update. Deze update (KB896358) zorgde ernamelijk voor dat *.chm files (help bestanden) niet goed werkten. De navigatie kant kan je wel zien, echter de rechterkant krijg je een internet explorer foutmelding.

Met de bovenstaande register aanpassing kunnen we nu dus wel weer de rechetrkant ook bekijken, echter de buttons met snelkoppelingen zijn niet zichtbaar.

Iemand een idee? Of hoe ik ervoor zorg dat deze update bij iedereen gedeïnstalleerd wordt?