[nickchange]superboer_12 -> superboer12

Pagina: 1
Acties:

• Superboer12
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-02 22:37
Een hele tijd terug heb ik op tweakers.net de username superboer12 geregistreerd. Dat kon toen niet met m'n eigen gratis mail account dus dat heb dat gedaan met m'n vaders account bij Chello. Toen kwam ik echter zelden op tweakers, wat de laatste tijd wel anders is. Maarja Chello is al een tijd de deur uit en dat mailaccount bestaat dus niet meer (tweakers wachtwoord wist ik niet meer). Daarvoor heb ik een tijdje terug superboer_12 geregistreerd, zowel op de frontpage als op GoT.
Maarja die underscore heb ik alleen op tweakers. Niet dat ik me er echt aan stoor, maar als jullie toch gaan mergen, dan zou ik dat streepje wel weg willen hebben.

Dus hier mijn verzoek om van 'superboer_12' 'superboer12' te maken.

Ik heb trouwens een aantal minuten terug m'n twee superboer_12 acocunts gekoppeld.

Infinitus est numerus stultorum

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Als je nou gewoon meteen hier had gepost hadden we dat mailadres ook wel kunnen aanpassen. Afijn: superboer12 is geclonebanned, naam is beschikbaar gemaakt, superboer_12 is z'n underscore kwijt (maar heeft z'n hoofdletter S wel behouden) en jij bent blij.

Toch? :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.