Waarom geen Ati Radeon tekoop in de winkel???,heb overal gezocht en gevraagt maar ze verkopen deze kaart nergens....alleen Nvidia en S3 met hun Savage 2000 en wat andere Tnt kaarten
Radeon kaarten zijn op het moment nogal moeilijk leverbaar. Echt weer een mode-product denk ik. Ik hoorde van mijn inkoper dat het nog wel 2 weken (3 misschien zelfs) kan duren voordat ze weer overal verkrijgbaar zijn.....
't is ook nog niet echt een produkt wat echt OVERAL verkrijgbaar is. Meeste compuboeren houden het bij NVIDIA based kaarten omdat die gewoon het beste verkopen....
Dominator
Radeons leverern is op zich geen enkel probleem hoor.
Zoals ik je ook verteld heb zijn de retail versies slecht leverbaar. De oem's zijn makkelijk te krijgen.
Alleen willen de meeste bedrijven geen oem's in de winkel leggen.
Zoals ik je ook verteld heb zijn de retail versies slecht leverbaar. De oem's zijn makkelijk te krijgen.
Alleen willen de meeste bedrijven geen oem's in de winkel leggen.
Dus zijn ze wel moeilijk leverbaar. OEM producten mogen toch eigenlijk niet eens in de winkel? (jaja, ik weet het regels zijn er om gebroken te worden....:))Op zaterdag 27 januari 2001 16:56 schreef crazyhorse het volgende:
Make your point crazyhorse!
wordt lastig dan he! Heb in nederland nog nooit een retail verpakte AMD CPU gezien. We zullen ze maar eens allemaal uit de winkel halen dan.;)Op zaterdag 27 januari 2001 16:59 schreef dominator het volgende:
[..]
OEM producten mogen toch eigenlijk niet eens in de winkel? (jaja, ik weet het regels zijn er om gebroken te worden....:))
Make your point crazyhorse!
Misschien niet bij winkels bij jou in de buurt .. in zou in Eindhoven ook moeite hebben er 1 te vinden. Maar er is tegenwoordig zoiets als online bestellenOp zaterdag 27 januari 2001 14:34 schreef HaRdGaMeRs het volgende:
Waarom geen Ati Radeon tekoop in de winkel???,heb overal gezocht en gevraagt maar ze verkopen deze kaart nergens....alleen Nvidia en S3 met hun Savage 2000 en wat andere Tnt kaarten
haha, en die soundblaster 128Pci kaartjes dan? ook vrij OEM he? Cdromspelers, dvd spelers?Op zaterdag 27 januari 2001 17:01 schreef crazyhorse het volgende:
[..]
wordt lastig dan he! Heb in nederland nog nooit een retail verpakte AMD CPU gezien. We zullen ze maar eens allemaal uit de winkel halen dan.;)
waarom nemen we dan ook geen OEM radeon's zou ik zeggen?!?!?!
Verwijderd
Volgens de website van Informatique, hebben zij de ATI Radeon 32Mb DDR AGP oem aldaar op voorraad.
www.eynstein.nl heeft de 64mb OEM
Verwijderd
Alleen kun je daar niet zien of ie op voorraad is ja dan nee.Op zaterdag 27 januari 2001 19:46 schreef hjs het volgende:
www.eynstein.nl heeft de 64mb OEM
Ik vind dat een behoorlijk gemis bij on-line shops. Ze zouden allemaal standaard moeten aangeven hoe het gesteld is met hun voorraad.
Greetz,
Verwijderd
computerland heeft ze ook standaard op voorraad ik heb er dit weekend nog een opgepikt in r-dam fl. 926,- 64 mb vivo oem
MAar eynstein reageert heeeel snel op e-mail (over het algemeen) dus gewoon mailen.Alleen kun je daar niet zien of ie op voorraad is ja dan nee.
Ik vind dat een behoorlijk gemis bij on-line shops. Ze zouden allemaal standaard moeten aangeven hoe het gesteld is met hun voorraad.
Greetz,
Maar inderdaad het zou wel handig zijn :
Pak de pricewatch, zoek de Radeon en zie daar een telefoonummer;)
Gewoon bij de goedkoopste beginnen te bellen en morgen in huis.
Gewoon bij de goedkoopste beginnen te bellen en morgen in huis.
Niet op voorraad.
Verwijderd
[off topic]
ik wil een oem computer hebben !
alles oem
fuck bulk en zo....
[/off topic]
mhh wat doe ik hier eigenlijk
alles oem
fuck bulk en zo....
[/off topic]
bulk en oem zijn hetzelfde hoor.Op zondag 28 januari 2001 17:11 schreef bl00dhound het volgende:
[off topic]
alles oem
fuck bulk en zo....
[/off topic]
Ik heb mij Radeon (64mb ViVo) pas een paar weken en die kwam gewoon bij Eynstein vandaan. Ik heb ze gemaild en met een dag of 2 in huis.
Maar mij was ook opgevallen dat die Radeons in de winkel niet te krijgen zijn. Velen zette deze op hun prijslijst en als je er dan om komt "nee die hebben we niet op voorraad maar ik wil um wel voor je bestellen. Wat is je naam???" ... "Nee laat maar!!!" Het zou strafbaar moeten zijn
Maar mij was ook opgevallen dat die Radeons in de winkel niet te krijgen zijn. Velen zette deze op hun prijslijst en als je er dan om komt "nee die hebben we niet op voorraad maar ik wil um wel voor je bestellen. Wat is je naam???" ... "Nee laat maar!!!" Het zou strafbaar moeten zijn
Pagina: 1