Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

search: 1 bug, 1 feature request

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 15:10

xces

To got or not to got..

Topicstarter
Hoi,

bug: Zoeken op de homepage in het forum geeft een foutmelding van parse, hij kent de parameter `&DB=Forum´ denk ik niet.

feat request: Als je een zoekquery hebt ingevoerd op de homepage en vervolgens een andere categorie selecteerd verdwijnt de ingevoerde query. Dit is niet echt handig als je een lange query ingevoerd hebt :)

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-11 16:46
xces schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:20:feat request: Als je een zoekquery hebt ingevoerd op de homepage en vervolgens een andere categorie selecteerd verdwijnt de ingevoerde query. Dit is niet echt handig als je een lange query ingevoerd hebt :)
I second that! Meestal tik ik eerst de zoektermen in en kies ik daarná de categorie... enorm vervelend wanneer de standaardtekst dan weer in het tekstveld verschijnt ;(

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Gaat dit over het forum of over de frontpage?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Forum zo te zien, dus een tikje richting React Bugs en Featurerequests :)
Met het dringende verzoek even wat meer info te geven, want ik snap de bug niet zo, maar misschien ACM wel.

[ Voor 38% gewijzigd door moto-moi op 05-07-2006 20:50 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11 12:59

Thyzz

-=leeg=-

Wat Xces bedoelt is.
Als je op de tweakers.net frontpage zoekt op het forum (in de bovenste dropdown kiezen voor 'Forum'), en je kiest in de tweede dropdown voor 'alle forums', dan krijg je de volgende foutmelding,
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

Geen resultaten gevonden: je hebt geen toegang tot het geselecteerde forum.
(interne identificatie: search::find::no_matches_no_forumrights)
Kies je een specifiek forum, dan werkt het wel.

5325wp

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Volgens mij gaat het inderdaad om een frontpagebug. Ik krijg namelijk inderdaad die foutmelding als ik via de frontpage in Alle Forums wil zoeken. Wat mij betreft mag-ie terug naar FA of de bug mag worden gefixt, even better ;) .

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-11 21:54

Zoefff

❤ 

Uhu. De searchstring is[pre][norml]http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?DB=Forum&data%5Bforums%5D%5B%5D=&data%5Bq%5D=iets&x=15&y=9#hitstart[/][/] maar zou volgens mij [pre][norml]http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?DB=Forum&data%5Bq%5D=iets&x=15&y=9#hitstart[/][/] moeten zijn :)

[ Voor 4% gewijzigd door Zoefff op 05-07-2006 21:12 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

React zou m.i. lege waarden in data[forums] moeten negeren...
Een simpele array_filter($array) zou al wonderen doen.

Die FR mag op devtrack

[ Voor 60% gewijzigd door crisp op 19-07-2006 13:00 ]

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aangezien 'alle forums' een custom hack is, is het niet erg nuttig om dat in React te gaan fixen. Als je kijkt op http://gathering.tweakers.net/forum/find dan zie je dat daar een lege select niet wordt doorgestuurd; dat gedrag dien je dus te simuleren als je via een extern systeem deze actie wil bereiken.

Misschien dat we hier voor 1.9.5 wel iets voor bij kunnen bakken; maar momenteel zie ik daar de hoge-prio niet echt van :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Spider.007 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:40:
Aangezien 'alle forums' een custom hack is, is het niet erg nuttig om dat in React te gaan fixen. Als je kijkt op http://gathering.tweakers.net/forum/find dan zie je dat daar een lege select niet wordt doorgestuurd; dat gedrag dien je dus te simuleren als je via een extern systeem deze actie wil bereiken.

Misschien dat we hier voor 1.9.5 wel iets voor bij kunnen bakken; maar momenteel zie ik daar de hoge-prio niet echt van :)
Omdat dat een 'multiple' select is; op de FP bieden we niet de mogelijkheid om meerdere fora te selecteren.

Ik zie de 'alle forums'-optie niet als een custom hack maar als een wenselijke feature. Een lege data[forums] zou hetzelfde behandeld moeten worden als geen data[forums] in je GET-request en zoals ik hierboven al aangaf is dat triviaal om te fixen; je kan die statement bijna copy-pasten...

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Zelf gefixed in 1.9.4

[ Voor 28% gewijzigd door crisp op 25-07-2006 10:16 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.