Title en Metatekst in google hetzelfde ?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-02 08:22

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
Sinds mijn overgang van Mambo naar de laatste Joomla is mijn title in google bij alle content hetzelfde. Het is lastig uit te leggen maar met de volgende screenshots word het wel duidelijker:

Afbeeldingslocatie: http://upload.bus3.nl/%7Eoff/images2/1duke.JPG

Zo zie je dus dat bij het zoeken op google naar "site:www.duken.nl" overal de Site Meta Description bij de artiekelen komt. Dit is wel bij het zoeken met de functie "Om de meest relevante resultaten te tonen, hebben we er een aantal weggelaten die heel sterk lijken op de reeds weergegeven 11. Indien gewenst kunt u de zoekbewerking herhalen met de weggelaten resultaten. " aan. (anders zijn er maar 11 paginas zichtbaar) Zelfs bij het forum (rechter deel van plaatje) blijven de titles ook nog eens duken.nl leren downloaden.

Om deze reden (denk ik) is het zoeken met die optie "Om de meest relevante resultaten te tonen, .... op mijn website bijna verplicht omdat google denkt dat alle paginas hetzelfde zijn.

Erg vreemd. Als ik een andere joomla + smf forum erbij pakt en deze ga bekijken zoalas via site:limburgracingteam.nl dan pakt hij wel netjes alle forum en site titles op. Heeft iemand enig idee hoe dit kan?

[ Voor 5% gewijzigd door DukeN op 05-07-2006 09:39 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

Je vraagt support voor Mambo en Joomla, misschien kun je dat beter in dit topic doen:
[rml][ CMS] Het grote Joomla (voorheen Mambo) OS topic - deel 2[/rml]

Verder bevat je site dubieuze content dus die zou ik achterwege laten in je vraagstelling.

Dit topic is gesloten.