Als ik de Prey demo start dan switcht de resolutie wel naar iets laags al en dan krijg ik zo'n heel mooie Windows foutmeldingsdialoog 'PREY has encountered a problem and needs to close'. Als ik op details klik kan ik zien dat het om openal32.dll gaat.
Er was 1 hit op Google en die suggereerde dat drivers geupdate moesten worden. Aangezien ik de ATI drivers die bij m'n kaart kwamen gebruikte heb ik maar even de nieuwste van de ATI site gehaald maar het probleem blijft.
Ik heb het vermoeden dat openal32.dll iets met geluid te maken heeft. De 'vendor' enzo in de versieinformatie van de DLL is NVidia dus hij zal wel bij de nForce drivers gekomen zijn (Asus A7N8X-X moederbord), die zijn ook van de laatste versie.
Kent iemand dit probleem of weet waar ik verder antwoorden kan zoeken?
PS.
Zit ik in het goede subforum!? Dit subforum ziet er akelig leeg uit...
Er was 1 hit op Google en die suggereerde dat drivers geupdate moesten worden. Aangezien ik de ATI drivers die bij m'n kaart kwamen gebruikte heb ik maar even de nieuwste van de ATI site gehaald maar het probleem blijft.
Ik heb het vermoeden dat openal32.dll iets met geluid te maken heeft. De 'vendor' enzo in de versieinformatie van de DLL is NVidia dus hij zal wel bij de nForce drivers gekomen zijn (Asus A7N8X-X moederbord), die zijn ook van de laatste versie.
Kent iemand dit probleem of weet waar ik verder antwoorden kan zoeken?
PS.
Zit ik in het goede subforum!? Dit subforum ziet er akelig leeg uit...