Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 08:28

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Topicstarter
ik heb tomtom benelux bij mijn n70 gekocht, met daarbij dus een voorgeinstalleerde tomtom op een mmc kaartje. Zover ik weet zijn dat 128 mb kaartjes, dus weinig ruimte meer over 11mmb oid. Stop ik het kaartje echter in mijn cardreader en bekijk de specs zie ik staan capacity 256 mb? Is deze maar gepartitioneerd voor 128 mb, en de rest leeg?
Kan ik alles kopieren, kaartje formateren, terugzetten, en tomtom gewoon weer gebruiken?

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:17

Sabbi

je denkt aan mij.

Bekijk het kaartje eens met winxp disk management/ part magic oid?

• Def_P
  • Niet online
Ik heb hetzelfde met een minisd kaart van tomtom gehad.Bestanden gekopieerd naar de pc, kaart opnieuw gepartitioneerd en geformateerd. Bestanden terug gekopieerd, en klaar. 2 keer zoveel ruimte op t kaartje.

I, for one, like Roman numerals

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 08:28

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Topicstarter
kan ik dat zo ongepast doen met een originele tomtom?krijg ik dan geen probleem met de licentie? Of hoe zit dat met de tomtomactivatie codes etc?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
sander815 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:46:
kan ik dat zo ongepast doen met een originele tomtom?krijg ik dan geen probleem met de licentie? Of hoe zit dat met de tomtomactivatie codes etc?
Nee dit kan gewoon :)

Verwijderd

Vaag, waarom doen ze dat?

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:16

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

omdat ze aardig zijn en het prijsverschil nihiel is :),....geen idee waarom ze het doen, maar het kost ook zo goed als niks extra's voor ze. Ze adverteren alleen niet dat ze je ook nog ruimte geven voor andere dingen, wat begrijpelijk is.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• Def_P
  • Niet online
Ze zijn waarschijnlijk gewoon begonnen met 128mb omdat het toen goedkoper was, en hebben 1 image voor alle kaarten. Nu 128 net zo duur of duurder is als 256 flashen ze er nog steeds de oude image op.

I, for one, like Roman numerals

Pagina: 1