Frontpage trackers - Link naar laatste pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08-2025
Ik kon geen onderdeel vinden waar je improvements aan kunt geven? Nou ja, gaat over de frontpage, dus dan maar zo !

Voor de trackers die op de frontpage staan
+ GoT, deze in ieder geval
+ Pricewatch
+ Shop survey
+ Anderen

Misschien een idee
Toevoegen van link naar laatste pagina

Deze link kan rechts uitgelijnd worden, evt met met een mooie graphic ipv text zodat de titel van de topics niet al te veel korter hoeven te worden.

Zo kunnen we (de gebruikers) rechtstreeks naar het huidige punt in de discussie springen. Vooral bij topics die standaard over meer pagina's gaan (HDTV, consoles, sticky's) zou dit helpen om met een klik minder toch in het actieve deel van de discussie te komen.

Duidelijke? Is er animo voor? Is er iemand die zo'n functie gaat ontwikkelen?
('t is maar een vraagje :) )

Happy Blessings <3

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Tuurlijk is daar geen animo voor, daarvoor heb je toch dat pijltje naar links op je browser? Of je Backspace-toets :?

Je hoeft niets te requesten hoor :/

• frankvdtillaart
TheZeroorez schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:03:
Tuurlijk is daar geen animo voor, daarvoor heb je toch dat pijltje naar links op je browser? Of je Backspace-toets :?

Niet duidelijk dan dus !

Ik bedoel een link naar de laatste pagina van een topic.

Op dit moment zien we dit soort links op de frontpage
[tijd van post] [topic titel]
Dat linkt vervolgens naar de eerste pagina van 't topic.

Wat ik bedoel
[tijd van post] [topic titel] [laatste pagina]
Waarbij de eerste twee nog steeds naar de eerste pagina van 't topic linken.
En de laatste pagina naar de laatste pagina van 't topic linken.

Dus leek mij wel duidelijk een request waard !
Of het idee wordt gewoon opzij geschoven, maar dan is er iig over nagedacht !

ps. Met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo. Je mag ook gewoon zeggen dat je het idee niks vindt.

[ Voor 8% gewijzigd door frankvdtillaart op 05-07-2006 09:31 ]

Happy Blessings <3

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Haal je nu het forum en de frontpage niet doorelkaar?

Want op het forum is wat je bedoelt allang mogelijk, kijk maar eens goed in je 'voorkeuren' wat bovenin in het myReact menu zit.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

moto-moi schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:33:
Haal je nu het forum en de frontpage niet doorelkaar?

Want op het forum is wat je bedoelt allang mogelijk, kijk maar eens goed in je 'voorkeuren' wat bovenin in het myReact menu zit.
Op de frontpage staan links naar GoT topics :)

En als je daar op klikt kom je inderdaad op pagina 1 uit.

De React voorkeuren helpen daarvoor niet.

Al vermoed ik eigenlijk dat RedSoniq de enige tweaker is die via die methode naar GoT surft :+

• frankvdtillaart
eamelink schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:38:
[...]

Al vermoed ik eigenlijk dat RedSoniq de enige tweaker is die via die methode naar GoT surft :+
Ik heb nooit beweerd dat ik niet een beetje apart ben. ;) Maar da's off-topic.

Ik vind het wel een handige methode om bij nieuwe topics uit te komen.
De topics die echter vaker langskomen ... zou handig zijn als je bij die meteen door kon linken naar de laatste pagina.

Happy Blessings <3

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ah op die manier, tsja, het is natuurlijk altijd mogelijk om /last achter die url's te plakken, maar of dat echt zinvol is :?
Je kunt het in ieder geval voorstellen op devtrack zodat onze developers zich erover kunnen buigen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• TheZeroorez
  • Niet online
RedSoniq schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:29:
ps. Met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo. Je mag ook gewoon zeggen dat je het idee niks vindt.
Dat idee vond ik ook niets, nu ik je wél begrijp is het een ander idee, wat ik eigenlijk ook niets vindt, om de volgende reden: Op de FP staan die topics ter informatie over iets, en niet om lekker mee te praten in dat topic. Als je op het forum mee wil lullen, moet je in je MyReact rondhangen, en niet op de FP. Die links daar, zijn er puur om te zien wat er actief is, en om eventueel een mooie TS te bekijken. Het enige waar /last eigenlijk nut bij heeft, is bij topics die jij al een langere tijd volgt of bij langlopende draadjes. Als je die allemaal in de gaten wilt houden kun je denk ik toch beter gewoon naar je MyReact gaan.. :/

moto-moi schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:46:
[http://devtrack.tweakers.net]devtrack[/url]
Pfff.. een serveradmin die niet eens een beetje fatsoenlijk BBcode kan :r Vind je't gek dat er weleens problemen zijn hier met GoT..

:+

[ Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 05-07-2006 09:58 ]

• frankvdtillaart
moto-moi schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:46:
Ah op die manier, tsja, het is natuurlijk altijd mogelijk om /last achter die url's te plakken, maar of dat echt zinvol is :?
Je kunt het in ieder geval voorstellen op [http://devtrack.tweakers.net]devtrack[/url] zodat onze developers zich erover kunnen buigen.
Gedaan ! En hopelijk duidelijker verwoordt dan hier in de TS.
Pfff.. een serveradmin die niet eens een beetje fatsoenlijk BBcode kan :r Vind je't gek dat er weleens problemen zijn hier met GoT..
:+
Ook met je 15 jaar heb je nog niet het recht om iedereen af te zeiken hoor. Daar doet die smilie niets aan af.
Dat idee vond ik ook niets, nu ik je wél begrijp is het een ander idee, wat ik eigenlijk ook niets vindt, om de volgende reden: Op de FP staan die topics ter informatie over iets, en niet om lekker mee te praten in dat topic. Als je op het forum mee wil lullen, moet je in je MyReact rondhangen, en niet op de FP. Die links daar, zijn er puur om te zien wat er actief is, en om eventueel een mooie TS te bekijken. Het enige waar /last eigenlijk nut bij heeft, is bij topics die jij al een langere tijd volgt of bij langlopende draadjes. Als je die allemaal in de gaten wilt houden kun je denk ik toch beter gewoon naar je MyReact gaan.. :/
Kijk, da's wel duidelijk.
Da's alvast 1 persoon meer die niets in de feature ziet.

Voor mezelf: zo vaak hang ik niet rechtstreeks op GoT rond. Maar sommige discussies komen regelmatig terug via de links op de frontpage. Daar wil ik nog wel eens naar kijken of er nieuwe en/of interessante reacties gepost zijn.
Voor mij zou het dus een welkome aanvulling zijn.

Happy Blessings <3

• TheZeroorez
  • Niet online
RedSoniq schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:42:
Ook met je 15 jaar heb je nog niet het recht om iedereen af te zeiken hoor. Daar doet die smilie niets aan af.
Goh.. iemand heeft weer geen lekkere onderbouwing, dus begint maar over het feit dat ik toevallig 15 ben? Ik vind het altijd vrij laf als mensen in m'n profiel gaan kijken, zien dat ik 15 ben en daar dan over gaan lopen mekkeren. Ik zie totaal geen verband tussen mijn leeftijd en wat ik hier zeg :?

En dat die smiley daar niets vanaf doet, misschien is dat voor jou zo, maar heb je nooit van humor, ironie en sarcasme gehoord? Zoiets noemt men een geintje.. :/

[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 05-07-2006 13:01 ]

• frankvdtillaart
TheZeroorez schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:00:
[...]

Goh.. iemand heeft weer geen lekkere onderbouwing, dus begint maar over het feit dat ik toevallig 15 ben? Ik vind het altijd vrij laf als mensen in m'n profiel gaan kijken, zien dat ik 15 ben en daar dan over gaan lopen mekkeren. Ik zie totaal geen verband tussen mijn leeftijd en wat ik hier zeg :?

En dat die smiley daar niets vanaf doet, misschien is dat voor jou zo, maar heb je nooit van humor, ironie en sarcasme gehoord? Zoiets noemt men een geintje.. :/
Ik vind het goed dat je iets hebt toegevoegd aan de discussie. Of iig duidelijk hebt gemaakt geen voorstander te zijn van m'n voorstel. Vrede mee
Ik vind dat een iets minder negatieve insteek in de reacties gewenst is. Niet helemaal zonder onderbouwing dus, daar ik deze toonsoort dus al in meerdere reacties tegen ben gekomen.

En ik zie ook geen verband tussen je leeftijd en wat je zegt, aleen dat ik tegen een ouder iemand zou zeggen: gedraag je naar je leeftijd. Dat zal ik nu maar achterwege laten.

Maar ja, wie weet ben ik vandaag ook wel met 't verkeerde been uit bed gestapt. ;)

Happy Blessings <3

• Mathijs
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik zie totaal geen verband tussen mijn leeftijd en wat ik hier zeg :?
Ik kan me nog herinneren dat ik dat ook niet snapte toen ik 15 was.
Maar wees gerust, dat komt nog wel.

Wees trouwens blij dat je 15 bent, je hebt nog een heel leuk stuk van je leven te gaan en we nemen je niets kwalijk op het moment. _/-\o_

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zoals moto-moi al zei, zet het op Devtrack en we gaan ernaar kijken. Voor de rest wordt er weinig meer over de feature gebabbeld, dus ik doe het topic maar op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.